Van VGA naar HDMI is kwaliteitverschil nihil. Alleen komt het geluid nu uit mijn monitor ipv via de versterker op mijn systeem. Hoe ga ik dat fixen?
Optische kabel naar je versterker?

Yes it is!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van VGA naar HDMI is kwaliteitverschil nihil. Alleen komt het geluid nu uit mijn monitor ipv via de versterker op mijn systeem. Hoe ga ik dat fixen?

Dat einde, daar voelde ik me echt ****ed up bij. Gelukkig had ik hem gesaved en ging ik hem opnieuw doen, maar dan een andere keuze. En weer voelde ik me ****ed upWat een trauma.
Ben gisteren nog begonnen met het spelen van de laatste prince of persia en heb dead space geïnstalleerd. POP speelt wel heel vlotjes, heb net alle gebieden van de tweede kracht die ik unlocked heb geschoond. Nog 2 krachten te gaan.
Hoe vindt je het spel tot nu toe? (heb 'm zelf al uitgespeeld)
Pop? Ik vind het een casual gamepje. Speelt vlotjes, maar gaat denk ik snel vergeten zijn.
eerste uur in dead space doorgebracht! Man, ik ben noodgedwongen opgehouden met spelen, was veel te intens. Is sinds de eerste resident evil geleden dat ik zo gespannen achter het joypad zat![]()

Is dat spel nou echt zo vet? Heb een demo gespeeld en werd er niet echt vrolijk van..beetje saai eigenlijk![]()
Ik zit op het puntje van mijn stoel als ik het speel. Als het spel dat niet bij je kan bekomen kan ik me voorstellen dat het nogal saai is: het zijn uiteindelijk een hoop smalle op elkaar lijkende gangetjes.
Je kunnen laten meeslepen door de claustrofobische sfeer en het gevoel dat elke stap de laatste kan zijn, is wel belangrijk. Ik vind dat de game door zijn muziek, knappe graphics, spaars aanwezige ammo en het concept dat je moet richten op de smalle ledematen van je tegenstanders (wat niet altijd even gemakkelijk is en een koel hoofd vereist) hier wel in slaagt bij mij.

eerste uur in dead space doorgebracht! Man, ik ben noodgedwongen opgehouden met spelen, was veel te intens. Is sinds de eerste resident evil geleden dat ik zo gespannen achter het joypad zat![]()
Heeft er iemand een SNELLE torrent voor FALLOUT 3 (reloaded)
Dus niet de 7.9gig RUS/ENG maar een reloaded versie die alleen engels is + SNEL download.