XXL Nutrition

Welke game speel je op dit moment?

wtf is dat voor zin? wat staat daar :S

Dead Space. Net anderhalf uur gespeeld en ik moet zeggen dat ik soms echt scared shitless ben. Goeie kruising tussen Resident Evil en Doom 3, iedereen zou het eens moeten proberen.

Mario kart Wii online. Mario kart is gwoon de vetste game ever in multiplayer.

Resident Evil Zero: heb net de volledige statues van good en evil in een weegschaal gelegd, waardoor er een geheime gang achter het schilderij van Marcus openging.

Dead Space: zit halverwege in het level waar ze van alle planten kweken.

Alone in the dark: spectral vision aanscherpen... boring.

Lightwave: realistisch 3D model van mezelf :) aan het maken, is geen game maar wel fun :D

Mass Effect. Heb het al eens gespeeld, maar toen alleen de hoofd verhaallijn. Er zijn echt een miljoen sidequests ofzo.

cq2

Killzone2 nog 1 missie te gaan, daarna maar is kijken of Bioshock wat is en heb GTA4 nog maar is klaarliggen..

Mass Effect. Heb het al eens gespeeld, maar toen alleen de hoofd verhaallijn. Er zijn echt een miljoen sidequests ofzo.

Heb hem ook uitgespeeld + sidequests, en erg veel sidequests waren er dat ook nu weer niet. Fallout 3 heeft er meer. Maar bon, heb ooit Baldur's Gate 1 en 2 gespeeld. Dat waren pas RPG's en dat waren pas een HOOP sidequests!

GTA4 ben nogal een fan van de GTA series.........

Heb hem ook uitgespeeld + sidequests, en erg veel sidequests waren er dat ook nu weer niet. Fallout 3 heeft er meer. Maar bon, heb ooit Baldur's Gate 1 en 2 gespeeld. Dat waren pas RPG's en dat waren pas een HOOP sidequests!

BG2 is 1 van de meeste geniale spellen ooit. ik heb het nog steeds op mijn PC staan sinds ik het 8 jaar geleden voor het eerst op mijn gare toshiba laptopje speelde.

Killzone2 uitgespeeld!
Nu GTA4 nog maar is een 2e kans geven, kijken of ik het nu wel iets vind..

sins kort weer cod 4
k daag jullie uit op de ps3 :P

Mario kart Wii online. Mario kart is gwoon de vetste game ever in multiplayer.

Resident Evil Zero: heb net de volledige statues van good en evil in een weegschaal gelegd, waardoor er een geheime gang achter het schilderij van Marcus openging.

Dead Space: zit halverwege in het level waar ze van alle planten kweken.

Alone in the dark: spectral vision aanscherpen... boring.

Lightwave: realistisch 3D model van mezelf :) aan het maken, is geen game maar wel fun :D

Zo shit gast, Dead Space is echt vet. Ik was nooit echt verder gegaan met die game door andere games, maar nu zit ik in Chapter 4 ofzo en what the ****, wat een sfeer! Echt spannende shit man, dit is pas echt survivalhorror. (Resident Evil 5 helaas een stuk minder :()

RE4 en 5 zijn geen survival horror meer maar actie games met k*tcontrols.

hoe is de engheid in Dead Space? Is het echt spannend of van het "omg het licht gaat uit, en als het weer aan gaat staat er een vijand voor je neus" type?

Onder andere. De geluiden om je heen sowieso, de muziek en enge/spannende tonen... het is gewoon een spannend geheel. Veel nauwe gangetjes, wat bloed hier en daar en gruuuwelijk rare monsters. Ze komen vaak achter je opduiken en ik ben al een aantal keer flink geschrokken. En dan de spanning omdat je weinig ammo hebt. Je komt wel credits en stores tegen, maar wapens zijn duur en munitie vrij schaars. Je hoort die beesten vage geluiden maken en schreeuwen, en je hebt geen idee waar ze vandaan komen. Ze komen zomaar uit muren/plafonds etc. ****ing spannend.

Over RE5 ben ik het met je eens. Ik vind het wel jammer. Als ze zo op de actie/shooter toer willen gaan moeten ze écht die controls aanpassen. Niet lopend herladen, wtf? Niet lopend richten, wtf? Het is veel te veel op actie gericht om zo te spelen. Het maakt het wel spannender, maar is wel fokking frusty. Co-op is wel erg sterk! Ben hem aan het uitspelen met een maatje.

In elk geval.. Dead space past wél heel goed in het survivalhorror genre. Als je daarvan houdt, aanrader.

en die zijn allemaal hetzelfde.

Ja, haha, daar ben ik ook achtergekomen. Echt allemaal PRECIES hetzelfde :roflol:

Maarja, je krijgt er wel exp points voor, waardoor ik nu echt een Mass Effect god aan het creeren ben. Het wordt tijd voor Mass Effect 2.

Tijd voor Operation Flashpoint 2...

Iemand al Empire: Total war gespeeld? Man man man, die shit is verslaaavend! Ik zit echt uren aaneen te spelen. Het spel gaat zo ****ing diep... Leuk is dat je ook uit de factie Nederland kan kiezen en met V.O.C. soldaten kan vechten. Heb heel zuid-amerika, zuid/midden Indie en zuid-europa veroverd met de hollanders. Geweldig spel, die veldslagen zijn fantastisch man. Hele linies soldaten die met musketten schieten, bajonet aanvallen, kanonnen, ke*ker... vet spel. Als ik eenmaal begin.. ik ben zelfs al een week niet wezen trainen d'r door. :o

Terug
Naar boven