Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duocore 1,7
2 gb ram
ati x1950
Speel op Medium graphics nu en ziet het er nog bijzonder goed uit. Speelde eerst op High maar toen kreeg ik teveel framedrops bij inzoomen (supervet bij een bajonetaanval). Zeer goed te spelen dus op een matig systeem.

Iemand al Empire: Total war gespeeld? Man man man, die shit is verslaaavend! Ik zit echt uren aaneen te spelen. Het spel gaat zo ****ing diep... Leuk is dat je ook uit de factie Nederland kan kiezen en met V.O.C. soldaten kan vechten. Heb heel zuid-amerika, zuid/midden Indie en zuid-europa veroverd met de hollanders. Geweldig spel, die veldslagen zijn fantastisch man. Hele linies soldaten die met musketten schieten, bajonet aanvallen, kanonnen, ke*ker... vet spel. Als ik eenmaal begin.. ik ben zelfs al een week niet wezen trainen d'r door.![]()

Even om te mierennken maar volgens mij is Empire net als al zijn voorgangers geen Real Time Strategy game maar vooral een Turn Based Game waarbinnen de gevechten zich afspelen in Real Time (Het tactische gedeelte, niet de strategie).
RE4 en 5 zijn geen survival horror meer maar actie games met k*tcontrols.
hoe is de engheid in Dead Space? Is het echt spannend of van het "omg het licht gaat uit, en als het weer aan gaat staat er een vijand voor je neus" type?

BG2 is 1 van de meeste geniale spellen ooit. ik heb het nog steeds op mijn PC staan sinds ik het 8 jaar geleden voor het eerst op mijn gare toshiba laptopje speelde.

Reken BG 1 toch ook maar bij één van de geniaalste games ooit![]()

BG1 vond ik k*t, te weinig flashy magic shit en gare gfx/interface. Maar ik was dan ook al verwend geraakt met BG2![]()

Ja, haha, daar ben ik ook achtergekomen. Echt allemaal PRECIES hetzelfde
Maarja, je krijgt er wel exp points voor, waardoor ik nu echt een Mass Effect god aan het creeren ben. Het wordt tijd voor Mass Effect 2.
Bg2 was behoorlijk flashy in 2000 hoor. Waren maar weinig 2d spellen die er zo gedetailleerd uitzagen.

In mass effect kun je geen god like powers krijgen... vond ik spijtig + dat de vijanden scalen is vrij lame (geen point in level grinden).
je krijgt wel betere uitusting en skills. op het einde schiet je zo door iedereen heen vergeleken met eerdere levels.