XXL Nutrition

Welke game speel je op dit moment?

ik was er in mijn eerste keer in 14 uur doorheen. incl een paar sidequests :o

Echte mannen spelen Baldur's Gate 2 rond met 1 karakter, dus zonder anderen mee te nemen :cool:

je krijgt wel betere uitusting en skills. op het einde schiet je zo door iedereen heen vergeleken met eerdere levels.

Die betere wapens/armor, skills en meer hp points zorgen ervoor dat je overal zo doorheen loopt inderdaad. Ik heb vorige keer na Eden Prime meteen die Liara T'soni bevrijd. Ik heb daar toen uren over gedaan. Ik was nu binnen drie kwartier klaar volgens mij, als het niet minder was. Doodgaan is een zeldzaamheid.

Overigens heb ik nu ook ontdekt het gebruiken van die skills (Immunity, Shield Barrier, Overkill etc.) best handig zijn. Eigenlijk noodzakelijk. Heb na Eden Prime dit keer eerst die Matriarch Benezia geklaard! Het was echt super moeilijk, omdat ik nog amper levels omhoog was gegaan, maar door die skills is het me toch gelukt. Het blijft een gruwelijk spel.

En ik heb geen idee wat scaling en grinding is :roflol:

F1 championship edition PS3

BG2 heeft geen Kotr materia. Hoewel een kensai al bijna hetzelfde is :P

Mja, ik speelde altijd als mage (pokke zwakke personages, maar zo sterk gecombineerd met een goeie warrior). Dus met één personage heel BG uitspelen...

Mssn dak binnenkort BG2 nog eens op mijn schijf zet, en een kensai word :)

Op de weapons na is er toch geen baas die tegen kotr op kan :D

**** Dead Space, ik durf niet meer verder...

Ik zit net in level 11 van Dead Space (dead end, denk ik). Net weer een level gepasseerd waar zo een groot beest voortdurend uit de ventilatieshaften komt. Je ontdoet die dan van al zijn ledematen, maar tevergeefs: hij regenereert altijd. Dus uiteindelijk hem van al zijn ledematen ontdaan in de buurt van de uitlaat van een shuttle, de shuttle opgestart = monstertje helemaal opgebrand. Deed me wat denken aan de nemesis die je voortdurend op de hielen zit, dit beest.

BTW: the ripper is zo'n vet wapen, heb hem bijna tot het maximum geüpgade. Hij doet nu heel veel damage met een goedgerichte slijpzaag. Super wapen om ammo te sparen, en gewoon gruwelijk vet om die beeste te ontdoen van hun ledematen op die manier.

RE:ZERO: begin tweede GC-disc.

Crysis Warhead, waardig vervolg op Crysis.

Dead Space.. ZO COOL :D echt constant spannend

Civilization 4 weer, en een beetje Anarchy Online. Crappy verouderde mmorpg met een aantal aardige ideeen.

Call of Duty 4 multiplayer uiteraard.

had die demo van Dead Space geprobeerd. vind het third person perspectief best k*t werken, vooral met richten. ik denk dat het beter had gewerkt als FPS.

had die demo van Dead Space geprobeerd. vind het third person perspectief best k*t werken, vooral met richten. ik denk dat het beter had gewerkt als FPS.

Ik vond ook dat er iets mis was met het perspectief, kon er mijn vinger niet op drukken. Ondertussen ben ik het gewoon en vind ik het goed zo. In first person had het te veel op doom 3 geleken ;)

Terug
Naar boven