MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

Iemand hier al bezig met Resident Evil 5? Ik heb nooit Resident Evil (RE) games gespeeld totdat ik een keer van een vriend RE 4 had geleend. 2 keer uitgespeeld op de Gamecube. Jaar later heb k m voor 10 euro op marktplaats voor de Wii gekocht en ook hierop 4 of 5 keer uitgespeeld.

Zo gauw ik het geld heb en mijn Xbox 360 weer terug is van zn reparatie ga ik hem halen :D

ik vond ook dat er iets mis was met het perspectief, kon er mijn vinger niet op drukken. Ondertussen ben ik het gewoon en vind ik het goed zo. In first person had het te veel op doom 3 geleken ;)

+1

Overigens is de demo vrij k*t en merk je te weinig van de spanning.

Ik zit net in level 11 van Dead Space (dead end, denk ik). Net weer een level gepasseerd waar zo een groot beest voortdurend uit de ventilatieshaften komt. Je ontdoet die dan van al zijn ledematen, maar tevergeefs: hij regenereert altijd. Dus uiteindelijk hem van al zijn ledematen ontdaan in de buurt van de uitlaat van een shuttle, de shuttle opgestart = monstertje helemaal opgebrand. Deed me wat denken aan de nemesis die je voortdurend op de hielen zit, dit beest.

BTW: the ripper is zo'n vet wapen, heb hem bijna tot het maximum geüpgade. Hij doet nu heel veel damage met een goedgerichte slijpzaag. Super wapen om ammo te sparen, en gewoon gruwelijk vet om die beeste te ontdoen van hun ledematen op die manier.

RE:ZERO: begin tweede GC-disc.

Ey, dat beest dat zichzelf hergenereert is echt k*t. Ik ben zo bang voor dat monster joh, als hij je te grazen heeft.. t*ring! Je kan schieten wat je wilt maar hij staat gewoon weer op. Ik zit pas bij Chapter 7 hoor... Ikzelf gebruik Pulse Rifle veel, ammocap op 100 en damage 4 blokjes. Best sterk, maar ammo is schaars. Ik zat heel erg te twijfelen wat voor wapen ik moest kopen, maar die ripper klinkt wel erg interessant.

Ey, dat beest dat zichzelf hergenereert is echt k*t. Ik ben zo bang voor dat monster joh, als hij je te grazen heeft.. t*ring! Je kan schieten wat je wilt maar hij staat gewoon weer op. Ik zit pas bij Chapter 7 hoor... Ikzelf gebruik Pulse Rifle veel, ammocap op 100 en damage 4 blokjes. Best sterk, maar ammo is schaars. Ik zat heel erg te twijfelen wat voor wapen ik moest kopen, maar die ripper klinkt wel erg interessant.

Je komt dat beest dus nog tegen :p

The ripper is goed als algemeen wapen. De gewone vijanden zelfs dat ene beest dat regenereert, zijn geen match voor een sterke ge-upgradede ripper. Je krijgt bovendien bakken ammo van dat wapen + je verbruikt er heel weinig van eens je ripper bijna tot max is.

Ik zou wel iets achter de hand houden (bv contact beam of line gun) voor de bazen. Met een ripper ben (edit: in dat geval) je niet veel, secondary fire is vergelijkbaar met de plasma gun (dus niet erg sterk) en primary fire heeft te weinig reach.

Laatst bewerkt:
Ben net toegekomen in level 12 (op de colony ipv ishimura!). Een plottwist achter de rug die idd redelijk flauw was. Heb mijn level 5 suit eindelijk! en een to tha max gepimpte ripper. Wie zal me nu nog tegenhouden? Ben alleen bang voor de baas waar je het spel mee gaat afsluiten, denk niet dat een ripper - ook al is ie uber gepimped- veel verhaal tegen heeft. Enigste downside van dat wapen. Heb nog een plus ontdekt bij de ripper: je krijgt veel ammo + je spaart veel ammo = veel ammo voor grof geld verkopen => veel nodes kunnen kopen => snel andere wapens upgraden :D

Nice thanks! :D Meestal heb ik na een uurtje spelen alweer genoeg van, door de spanning ofzo...zit echt continu op het puntje van mijn stoel.

Ben nu weer verslaafd aan SWAT.

welke van de 4?

Iemand hier al bezig met Resident Evil 5? Ik heb nooit Resident Evil (RE) games gespeeld totdat ik een keer van een vriend RE 4 had geleend. 2 keer uitgespeeld op de Gamecube. Jaar later heb k m voor 10 euro op marktplaats voor de Wii gekocht en ook hierop 4 of 5 keer uitgespeeld.

Zo gauw ik het geld heb en mijn Xbox 360 weer terug is van zn reparatie ga ik hem halen :D

Hopelijk tegen vrijdag.
Maat zegt wel dat het zowat een copycat is van Re4, zeer kort en het 'horror' element is totaal verdwenen.

Klopt, weinig griezelen, veeel schieten.

Ja ik had inderdaad ook gehoord dat er een stuk minder horror in zat. Toch wel een beetje jammer. RE4 was nou niet echt een game waarin je in broek scheet van de spanning, maar sommige stukjes waren wel spannend. Ik ga RE5 toch gewoon halen ook al is het mischien een beetje meer van hetzelfde maar dan zonder horror :D

Ga een deze dagen Empire: Total War kopen denk ik. Ben verslaafd aan de Total War reeks en bovendien hebben ze nu mijn favoriete periode belicht. :)

Ga een deze dagen Empire: Total War kopen denk ik. Ben verslaafd aan de Total War reeks en bovendien hebben ze nu mijn favoriete periode belicht. :)

Nice!

Als mijn computer hem zou draaien zou ik hem ook wel hebben gekocht. Ik vond Rome: Total War helemaal geweldig en Medieval 2 ook vet. Helaas is mijn computer niet goed genoeg voor Empite :(

Terug
Naar boven