MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

Iemand hier al bezig met Resident Evil 5? Ik heb nooit Resident Evil (RE) games gespeeld totdat ik een keer van een vriend RE 4 had geleend. 2 keer uitgespeeld op de Gamecube. Jaar later heb k m voor 10 euro op marktplaats voor de Wii gekocht en ook hierop 4 of 5 keer uitgespeeld.

Zo gauw ik het geld heb en mijn Xbox 360 weer terug is van zn reparatie ga ik hem halen :D

Ik heb um gedownload erg vet spel ziet er goed uit :) als je meer wilt weten mag je gerust pmen :)

Zijn er hier ook Quake fans?

Quake 3 Arena was erg tof online

Ja,had de demo.Maar had toen nog een te oude computer.Inmiddels is er volgens mij al een deel 5.

Unreal Tournament vind ik ook wel leuk.

Net even Socom Confrontation opgehaald, toch maar even proberen of het wat is!
Mijn favoriete Socom2 maps zitten er weer in dus dat is al 1 pluspunt :D

Dead Space uitgespeeld. Zalige game :)

Tip voor diegene die nog bezig zijn of er aan gaan beginnen:
Koop de ripper en upgrade hem zo veel mogelijk.
Koop de contact beam en upgrade hem zo veel mogelijk.
Koop de force gun en upgrade hem zo veel mogelijk.

De ripper is het perfecte wapen tegen gewone vijanden.
De laatste 2 zijn all yopu need bij de eindbazen.

op dit moment: Bad company op de PS3 en Call of duty 5; World at War

Devil may cry 4 voor de 2de keer uit aan het spelen, maar nu in devil hunter difficulty.

Left 4 dead via steam, zalige multiplayer! Zijn er hier nog mensen die aangesloten zijn bij steam en left 4 dead spelen?

Devil may cry 4 voor de 2de keer uit aan het spelen, maar nu in devil hunter difficulty.

Left 4 dead via steam, zalige multiplayer! Zijn er hier nog mensen die aangesloten zijn bij steam en left 4 dead spelen?

Heb Bloody Palace tot lvl.101 met Nero gehaald en dus uitgespeeld. Met Dante kom ik maar tot 40 ofzo! :(Bloody palace is een mode die je unlocked nadat je het spel op devil hunter hebt uitgespeeld. Je krijgt steeds meer en meer monsters als tegenstanders en elke 20 lvls een boss. Is erg erg moeilijk!!! En je bent wel 4-5 uur bezig voordat je het hebt uitgespeeld. Maar in het begin kom je nooit zover. Op youtube kun je veel info vinden hoe bepaalde lvls te verslaan. ;)

Heb Bloody Palace tot lvl.101 met Nero gehaald en dus uitgespeeld. Met Dante kom ik maar tot 40 ofzo! :(Bloody palace is een mode die je unlocked nadat je het spel op devil hunter hebt uitgespeeld. Je krijgt steeds meer en meer monsters als tegenstanders en elke 20 lvls een boss. Is erg erg moeilijk!!! En je bent wel 4-5 uur bezig voordat je het hebt uitgespeeld. Maar in het begin kom je nooit zover. Op youtube kun je veel info vinden hoe bepaalde lvls te verslaan. ;)

Ik heb de pc versie... mssn is bloody palace ongeveer hetzelfde als legendary mode. Wel één van de betere games deze gen.

Maar idd, ik kan Dante voor geen ruk besturen, en Nero haal ik het ene a'tje en sss'je na elkaar als ik de game speel.

Dead Space uitgespeeld. Inderdaad een geweldig spel, veel op het puntje van mijn stoel gezeten en een paar keer goed geschrokken.

Ben alleen benieuwd waar nu mijn Military suit, 10 powernodes en 50,000 credits zijn? Ik wil hem nog eens uitspelen op hard maar kan ze niet vinden in de store oid. Heb New game gedaan.

• Topic Starter Topic Starter

Left 4 Dead tijdens de release veel gespeeld. Nu begint het saai te worden, telkens dezelfde maps.

Ook had de finale van mij wat spannender gemogen. Het is altijd infected - tank - infected - tank - escape.

Entropia Universe.. :o

Killzone 2 maar begin het hoerig te vinden...krijg m niet uitgespeeld op hard mode:(

Flightcontrol en Bejeweled 2 op de iPhone :)

Ik moet RedAlert 3 nog uitspelen met de VS en daarna de gehele Empire campaign. Heb er alleen totaal geen tijd voor. :)

Ik heb de pc versie... mssn is bloody palace ongeveer hetzelfde als legendary mode. Wel één van de betere games deze gen.

Maar idd, ik kan Dante voor geen ruk besturen, en Nero haal ik het ene a'tje en sss'je na elkaar als ik de game speel.

PC versie heeft idd legendary mode, maar dat is niet bloody palace. Tik maar eens: devil may cry 4 bloody palace in youtube. Je beland op een platform en het word steeds moeilijker. Je ziet het wel wanneer je devil hunter hebt uitgespeeld. Dan is bloody palace unlocked.

Ben wel jaloers op de PC versie, die heeft veel meer dingen te unlocken. legendary mode is gewoon 2 a 3x zoveel vijanden. Mijn CPU heeft geen SSE2 ondersteuning. 1 van de weinige game die dat vraagt. Dan maar op xbox360. Hoe dan ook DMC4 is beste hacknslash op dit moment imo. ;)

Als je geen geld in dit spel investeert bereik je zo goed als niks! Denk dat je nu aan het sweat verzamelen bent? Schiet voor geen meter op, zeker als je nagaat hoeveel tijd je er dan in moet steken. Echte tijd verspilling is deze MMO. :rolleyes:

Als je geen geld in dit spel investeert bereik je zo goed als niks! Denk dat je nu aan het sweat verzamelen bent? Schiet voor geen meter op, zeker als je nagaat hoeveel tijd je er dan in moet steken. Echte tijd verspilling is deze MMO. :rolleyes:

Nee :D, kreeg maandag 30 PED gratis van iemand, ik weet een mooi trucje waar ik lekker geld mee verdien: MINEN! :D

Terug
Naar boven