MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

wa denk je van illegale spellen?:)

Eh ik snap er geen reet van. De één speelt Guitar Hero Metallica en de ander heeft het over Bioshock 2. Mis ik iets?

Bioschock, 2 dagen gespeeld.

Niet dat ik Bioschock 2, dagenlang heb gespeeld :)

Nog een leuk spel op het moment die ik met een torrentje binnen kan halen? Ik wil beginnen met HAWX, hoe is ie?

Left 4 dead, heb ook maar weer eens UT 3 uit de kast getrokken is ook wel lachen. Vooral instagib dan.

momenteel bezig met necrovision

Nee. Release date in de USA was 29 maart.

is die gh:metallica moeilijk op hard?

Ja best wel, in elk liedje van Metallica zit wel een solo met veel snelle noten achter elkaar, die stukjes zijn tricky. Hij is over het algemeen moeilijker dan bijvoorbeeld World Tour. Maar goed, ik ben geen ster in Guitar Hero, speel voor de lol, ben niet zo fanatiek daar in.

aan het wachten op release van ufc: undisputed, en fight night round 4

had empire total war gekocht, maar vind hem niet goed meer, vond vorige reeksen beter

Prince of Persia uitgespeeld, MOOI SPEL! Maand plezier aan gehad, maar das ook alles. Zal het nooit meer spelen (aangezien 80% van het spel klimmen en springen is, leuk eerste weken, daarna niet meer :()

Bioshock 2 dagen gespeeld, wat een k*tspel. Meteen gekapt ermee.
Asassin's creed aan het spelen, vind het ook een crapgame. Allemaal te veel besturing en bull, geef me gewoon een spel met simpele besturing en goed verhaal of iets a la COD4, geweer pakken en schieten maar! :D

Een maand over POP gedaan?:eek: Dan speel je niet veel of je bent een noob:D

Waarom vindt je bioshock niks dan...

Ik was POP na 1 dag al zat. Je moet constant het zelfde doen. Ondanks dat het er vet uitziet gaat dat toch snel vervelen. Dat had ik dus ook met Assasins Creed. Echt het mooiste spel wat ik heb gezien. ****ing schitterend. Maar het is ELKE keer hetzelfde.

Cod4 360

Dragonball Z Budukai Tenkaichi 3 :D

Ik was POP na 1 dag al zat. Je moet constant het zelfde doen. Ondanks dat het er vet uitziet gaat dat toch snel vervelen. Dat had ik dus ook met Assasins Creed. Echt het mooiste spel wat ik heb gezien. ****ing schitterend. Maar het is ELKE keer hetzelfde.

Yep, de eerste keer dat je Assasins Creed speelt heb je echt zoiets van wooooow. Maar daarna heb je elke 10 minuten het gevoel dat je de missies allemaal al een keer gedaan hebt, constant hetzelfde. Ik hoop dat deel twee beter wordt.

Vandaag Resident evil 5 gehaald op PS3, very nice :D

Crimsonland, topdown aliens knallen, lekker verslavend.

Wachtend op Diablo III.

Terug
Naar boven