XXL Nutrition

Welke game speel je op dit moment?

Battlefield: Bad company op de x360.

Ik hoop op een nieuwe game als deze maar dan iets meer realisme. Of een hardcore mode net als in Call of Duty.

Operation Flashpoint 2 brengt het misschien wel, ik hoop het. Grootschalige tactical shooters zijn de shit. :D

Battlefield: Bad company op de x360.

Ik hoop op een nieuwe game als deze maar dan iets meer realisme. Of een hardcore mode net als in Call of Duty.

Operation Flashpoint 2 brengt het misschien wel, ik hoop het. Grootschalige tactical shooters zijn de shit. :D

wat houdt hardcore mode in?

Geen hud, crosshair en sneller dood.

Ik vind het bij BF:BC nogal vervelend als iemand mij gespot heb, en ik zoek dekking en probeer te flanken dat ze me kunnen zien. Er blijft namelijk een seconde of 5-10 een rood blokje op jouw hoofdje staan. De vijand kan je dus nog 5-10 na jou gezien te hebben blijven volgen, want dat rode blokjes ziet hij op zijn scherm. Dus je kan niet onverwachts snel ergens opduiken. Dit moeten ze verbeteren. En doorlopen na zes M16 kogels in je torso lijkt me ook sterk.

12sky2, zal wel niemand kennen hiero.

F.e.a.r 2

deze!!!

Erg leuk maar ook een beetje verslavend :p

Laatst bewerkt:
CoD4 online

Op dit moment GTAIV, Battlefield 2 Special Forces en Dark Messiah.

Street fighter, Fifa en GTA.

God Of War 1 uitgespeeld, nu 2 op de PS2, t*ring een van de beste spellen ever!
Zelden zo zitten geilen op een spel!

cod 1 heel soms warrock ik ben een nieuw spel aan het zoeken iemand suggestie's mybrute wow cod 4 cod 5 heb ik al

Call of Duty 4 op 360 weer na een lange stoptijd.

Star Wars - Empire at war met forces of corruption expansion.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Battlefield heroes: beta-key ontvangen. Heel leuk spel, enkel amper tijd om het te spelen door thesis. :(

BF Heroes valt me tegen, je moet iemand weet ik veel hoe vaak schieten voordat ze dood zijn..niet mijn ding!
Verder is het wel grappig:)

Edit; belachelijk trouwens in dat spel dat je een item koopt en dat na 7 dagen ( of anders bij een ander item ) weer kwijt bent!

Wolfteam
Lord of the Rings Battle for Middle Earth 2

Terug
Naar boven