- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een maand over POP gedaan?Dan speel je niet veel of je bent een noob
Waarom vindt je bioshock niks dan...
Ik was POP na 1 dag al zat. Je moet constant het zelfde doen. Ondanks dat het er vet uitziet gaat dat toch snel vervelen. Dat had ik dus ook met Assasins Creed. Echt het mooiste spel wat ik heb gezien. ****ing schitterend. Maar het is ELKE keer hetzelfde.
Yep, de eerste keer dat je Assasins Creed speelt heb je echt zoiets van wooooow. Maar daarna heb je elke 10 minuten het gevoel dat je de missies allemaal al een keer gedaan hebt, constant hetzelfde. Ik hoop dat deel twee beter wordt.
ga binnenkort beginnen met gears of war/cod5/crysis. metal gear solid 1 onlangs uitgespeeld, WAT EEN SUPERSPEL!!!!!
Ben al een tijdje op zoek naar dat spel voor de gamecube ofzo dan kan k m op mn wii spelen. Het schijnt echt een van de vetste spellen ooit te zijn met een super verhaal enzo.

Gratis shit is slechte shit
Tenzij illegaal gedownload
Dat hoor ik dus van meer mensen. Alleen ik kan het tegenwoordig nergens meer vinden. De PS1 heb k niet meer dus heb gezocht naar de gamecube versie maar die is amper te vinden. Erg jammer, want spellen speel ik vaker gewoon alleen voor het verhaal en in MGS schijnt die super te zijn.
Dat hoor ik dus van meer mensen. Alleen ik kan het tegenwoordig nergens meer vinden. De PS1 heb k niet meer dus heb gezocht naar de gamecube versie maar die is amper te vinden. Erg jammer, want spellen speel ik vaker gewoon alleen voor het verhaal en in MGS schijnt die super te zijn.
Onnodige kick, draag wat bij of post niks.