AndroidHealthClinic

Welke game speel je op dit moment?

red alert2, ****ing dik, loopt alleen om de minuut vast.

Een maand over POP gedaan?:eek: Dan speel je niet veel of je bent een noob:D

Waarom vindt je bioshock niks dan...

pop een maand gedaan indeed. heb geen tijd om 8 uur per dag te spelen aangezien ik hard werk om uitkeringslijders te voeden. mooiste spel ooit, maar niet geschikt voor replay. Ik heb echt een hekel aan critici die janken dat ze niet dood kunnen in het spel, DAT is juist het beste wat een spel ooit is overkomen. Wil je dood, ga naar Uruzgan! En speel een spel nooit meer als je 1 keer bent gestorven, hypocrieten!

bioshock, wat een k*tspel. 3 keer opnieuw geprober te spelen, blijf het verhaal maar niet snappen en wat een k*tbesturing. Als iemand de connectie weet tussen onderwaterwerelden en moordzuchtige paashazen, is dat mij ontgaan. Meteen gestopt met spelen.

Ik was POP na 1 dag al zat. Je moet constant het zelfde doen. Ondanks dat het er vet uitziet gaat dat toch snel vervelen. Dat had ik dus ook met Assasins Creed. Echt het mooiste spel wat ik heb gezien. ****ing schitterend. Maar het is ELKE keer hetzelfde.

POP was een mooi spel met een gladde besturing, je kon het tenminste uitspelen enkel om telkens de orgastische kreten aan te horen van Elika bij een healing (t*ring wat een lekker wijf, *hijg* *hijg*)

Yep, de eerste keer dat je Assasins Creed speelt heb je echt zoiets van wooooow. Maar daarna heb je elke 10 minuten het gevoel dat je de missies allemaal al een keer gedaan hebt, constant hetzelfde. Ik hoop dat deel twee beter wordt.

assasins creed, k*tspel waar je eerste uur van je leven verspilt met het leren van de besturing. daarna speel je zinloos zonder het verhaal te kennen, snap de connectie tussen een of ander merlijn en kruistochten ook niet. Wel mooi, speelt bagger en zeer sloom spel.

ga binnenkort beginnen met gears of war/cod5/crysis. metal gear solid 1 onlangs uitgespeeld, WAT EEN SUPERSPEL!!!!!

ga binnenkort beginnen met gears of war/cod5/crysis. metal gear solid 1 onlangs uitgespeeld, WAT EEN SUPERSPEL!!!!!

Ben al een tijdje op zoek naar dat spel voor de gamecube ofzo dan kan k m op mn wii spelen. Het schijnt echt een van de vetste spellen ooit te zijn met een super verhaal enzo.

Metal Gear Solid 1 is the greatest game ever.

Ben al een tijdje op zoek naar dat spel voor de gamecube ofzo dan kan k m op mn wii spelen. Het schijnt echt een van de vetste spellen ooit te zijn met een super verhaal enzo.

Deel 1 is een primitief spel die inmiddels 15-20 jaar oud is, maar zelfs dan is het beter dan 90% van de hedendaagse spellen! Keigoed verhaal, zeer origineel en de voice-acting is fenomenaal!

Deel 2 binnenkort beginnen, hoop dat het steeds beter wordt :cool:

wolfenstein enemy territory,
ken je gratis downloaden,
lekker andere mensen inmaken :D

soul caliber...IV

wii sports :roflol: ben mn nieuwe game al aan het branden :D

Gratis shit is slechte shit
Tenzij illegaal gedownload

Dat hoor ik dus van meer mensen. Alleen ik kan het tegenwoordig nergens meer vinden. De PS1 heb k niet meer dus heb gezocht naar de gamecube versie maar die is amper te vinden. Erg jammer, want spellen speel ik vaker gewoon alleen voor het verhaal en in MGS schijnt die super te zijn.

Dat hoor ik dus van meer mensen. Alleen ik kan het tegenwoordig nergens meer vinden. De PS1 heb k niet meer dus heb gezocht naar de gamecube versie maar die is amper te vinden. Erg jammer, want spellen speel ik vaker gewoon alleen voor het verhaal en in MGS schijnt die super te zijn.

Je zult je wel ff moeten aanmelden dan :

Op PC :
http://www.warez-bb.org/viewtopic.php?t=886839&highlight=

Op PSX :
http://www.warez-bb.org/viewtopic.php?t=261663&highlight=

Zul je wel ook ff PSX emulator moeten downloaden want dat is NTSC versie, of je speelt graag in zwart wit xD

Idd verdomme! Vandaag met MGS4 begonnen en DAMN! Fokking geil!
Heb echt moeite om men training door te zetten ipv gewoon te gaan spelen.

Metalgear Online ziet er ook wel beestig uit, jammer genoeg sukt men internetverbinding op de ps3. Toch maar even fixen.

Ben volop aan het genieten van mn nieuwe pc:
Crysis op max!
Medal of honor airborne
Brothers in arms hells highway
stalker

hoppa, een kick tegen de topic :)

Tetris op de Gameboy

COD4 online :)

Warrock (gedownload spelletje)

God of War Chains of Olympus (PSP)

Terug
Naar boven