MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

halo 3, ik weet het al een ouder spel maar heb men xbox nog niet zolang.

Ik blijf maar left 4 dead op pc spelen. De survival mode is vet heb bijna op alles een zilveren medal. Expert campaigns allen uitgespeeld, en versus is de max. Zijn er mensen die op steam actief zijn en dit spel ook zo vet vinden? Ik wil een deftig team om in te versussen, dus als je ook een deftig team wil vormen, pm me maar.

metal gear solid 2 gespeeld na 1, wat een kudtspel vergelekn met de legendarsiche mgs 1
ik ga ufc binnenkort halen! :)

juist de trial van WoW gedownload.
Zal me er is aan wagen.

juist de trial van WoW gedownload.
Zal me er is aan wagen.

Zat ik ook aan te denken, ik vraag mij af wat er zo bijzonder is aan dat spel. Maar aan de andere kant wil ik mijn nieuwsgierigheid bedwingen.

Trouwens nog mensen hier die Call of Duty 4: Modern Warfare spelen?
Ik heb nog een aantal clanmembers nodig voor een NL team, skill = med.

We hebben nu ook genoeg members, maar ik wil ook een NL team binnen de clan :)

cs source om de zoveel weken

heb enorm veel spellen, speel nauwelijks nog.

op de xbox: halo 3 via xbox live en far cry 2 offline

pc: ut'99 af en toe en cs:s nog minder. wil misschien wel eens de trial van WoW proberen, lijkt me niks, maar ben toch benieuwd waarom iedereen het wel wat vind.

Ik heb WoW gespeeld, toch bijna 2 jaar, het is zalug! Maar...enorm verslavend, ik ben blij dat ik ervan af ben!

Alien shooter.

@Sid: L4D speel ik ook regelmatig, wat is je steam naam?

ik heb ninja-gaiden sigma voor de ps3, geseald en nooit geopend, wie wilt het kopen? :eek:
35 euro!

Geen zin om te spelen :)

Zat ik ook aan te denken, ik vraag mij af wat er zo bijzonder is aan dat spel. Maar aan de andere kant wil ik mijn nieuwsgierigheid bedwingen.

Trouwens nog mensen hier die Call of Duty 4: Modern Warfare spelen?
Ik heb nog een aantal clanmembers nodig voor een NL team, skill = med.

We hebben nu ook genoeg members, maar ik wil ook een NL team binnen de clan :)

Hi ik wil wel.
Was vrij skilled, maar heb een tijdje niet meer gespeeld en nu zeker niet door examens.. Wil je geen clan vormen als MW2 uitkomt?

Terug
Naar boven