AndroidHealthClinic

Welke game speel je op dit moment?

l4d, heb er reeds 80 uur op een twee maandjes tijd ofzo opzitten. Eindelijk ook een genoeg goede spelers in mijn friendlist om een deftig team te vormen. Gisteren 2 x les gegeven. Beste multiplayer. Ever.

Hi ik wil wel.
Was vrij skilled, maar heb een tijdje niet meer gespeeld en nu zeker niet door examens.. Wil je geen clan vormen als MW2 uitkomt?

Ben niet skilled in cod, maar als mw2 er komt dan ben ik er als de kippen bij en wil ik ook wel meedoen aan een clan.

Ik weet het niet echt, ik had gewoon de drang om elke dag te spelen. Verwaarloosde mijn schoolwerk, vrienden, ... Maarja dat is nu gedaan :)
Toch is het een pracht van een spel!

Het schijnt dat een mannen een stofje aanmaken als ze iets hebben bereikt. Hierop speelt blizzard uitermate goed op in met WoW. Het achieven van goals of het levelen ed schijnen voor de man een zeer gelukzalig gevoel te geven. Zelf ben ik er gelukkig nooit aan begonnen, maar ik was meer een cod2 no-lifer

GTA San Andreas.

Final Fantasy VII

Scarface "The World is Yours". Ik probeer een game te bedenken die schandaliger een andere game (in dit geval GTA) schaamtelozer ript. Het lukt me niet. Wel okay though, tot nu wel aardige missies.

Nog meer mensen die inFamous aan het spelen zijn?:)

Ik heb echt al sinds december niet meer gegamed:O

Hopelijk krijg ik de smaak weer te pakken als de nieuwe assassins creed en Mafia II uit komt. Ik ben echt super snel verveeld met de spellen van tegenwoordig (of het ligt aan me zelf)

Scarface "The World is Yours". Ik probeer een game te bedenken die schandaliger een andere game (in dit geval GTA) schaamtelozer ript. Het lukt me niet. Wel okay though, tot nu wel aardige missies.

Haha, die game is zo kankerslecht. En toch heb ik hem een flink aantal uurtjes gespeeld.

Manhunt. Verder krijg ik een instant cumshot als ik aan Mafia 2 denk, kan niet wachten op die game!

Far cry en crysis gedownload, ze doen het beide niet k*t!

Terug
Naar boven