MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

Ook Prototype, behoort wel bij de beste spellen ooit gemaakt. Je hebt zoveel mogelijkheden om de game te spelen dat het niet snel gaat vervelen.

:roflol:

No way...
Het is een goed spel dat wel maar te eentonig en het verhaal is niet veel soeps:)

Pas Little Big Planet en inFamous gekocht. Die Nederlandse spraak in Infamous is alleen zo vercrackt altijd.
"Kom snel, er zijn boeven ontsnapt. Vang de boeven, dan ben je een held."

Heb je de engelse patch niet gedownload? Stuk beter dan die nederlandse crap...

inFamous is trouwens ook beter dan Prototype:P

Speel atm BF2 online multiplayer en de drie Fallout 3 DLC's (Operation: Anchorage, The Pitt en Broken Steel).

Ben nog best verslaafd aan Battlefield: Bad company.

Ze mogen snel eens komen met een realistische warsim.

Heb gameplay filmpjes gezien.. I'm not sure man. :(

Denk dat Armed Assault 2 toch beter is. Hij is overigens al te downen.

CS:CZ && SWAT4 :cool:

:roflol:

No way...
Het is een goed spel dat wel maar te eentonig en het verhaal is niet veel soeps:)

Was inderdaad wat overdreven. Eerste indruk na enkele uren spelen was dat het een topspel was maar als je wat verder komt wordt het saai en eentonig. Teveel combo's ook om te onthouden en de missies zijn niet echt lekker uitgewerkt.

Beetje free roamend de stad slopen en losse acties spelen heeft nog wel wat maar begint op den duur ook te vervelen. Het is niet zoals bijvoorbeeld Fallout 3 een spel wat je urenlang kan spelen zonder dat het verveelt. Ook al vond de tweede keer dat ik het speelde ook niet echt boeiend meer. Replay value begint steeds minder te worden bij games.

Was inderdaad wat overdreven. Eerste indruk na enkele uren spelen was dat het een topspel was maar als je wat verder komt wordt het saai en eentonig. Teveel combo's ook om te onthouden en de missies zijn niet echt lekker uitgewerkt.

Beetje free roamend de stad slopen en losse acties spelen heeft nog wel wat maar begint op den duur ook te vervelen. Het is niet zoals bijvoorbeeld Fallout 3 een spel wat je urenlang kan spelen zonder dat het verveelt. Ook al vond de tweede keer dat ik het speelde ook niet echt boeiend meer. Replay value begint steeds minder te worden bij games.

consumptiemaatschappij he.

Daarom koop ik ook never spellen, ik download ze :)

meteen na 1 keer spelen wissen en er nooit meer naar omkijken!

Behalve spellen die ik moet kopen als gow3 enzo...

Prototype leuk spel maar je moet het afwisselen met een ander spel :) Op dit moment ben ik met prototype men superpowers kwijt door de spuit die gozer me gaf.

Maar persoonlijk hou ik van spellen die me door de hele game leiden

Metroid prime 2.

Euhm.. kuch kuch halloooow? Ik heb net een vette preview neergezet :D

Half life Death Match 2 ( gratis shooter :D)

weet niet of het is wat je zoekt, maar zag laatst bij GameKings een spel: Arma 2 dat schijnt echt heeel vet en realistisch te zijn.

Daar had ik het over in de post boven de post die jij citeerde.

Mijn pc trekt het helaas niet. Plus het feit dat ze nog steeds de besturing, menu's, debiele voicecomm. e.d. van Operation Flashpoint (uit 2001) gebruiken. Voelt totaal uit de tijd en speelt niet lekker. Grafisch wel echt meesterlijk, maar voelt als een opgepoetst spel uit 2001. :(

De editor is trouwens nog altijd epic. Heb me best vermaakt met missies maken voor Operation Flashpoint.

Hier wat gekke shit uit ARMA 2 editor.

http://www.youtube.com/watch?v=khG8pVEmzO4

http://www.youtube.com/watch?v=_wE-sxh8Sac

Terug
Naar boven