MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

GTA2 online

op dit moment speel ik vrij weinig.
beetje druk met werken, trainen en mn vriendin..

maar hiervoor speelde ik veel Football Manager 2009 en GTA San Andreas xD

SBK 09

2mr7jv8.jpg

:p

heb net call of duty world at war binnen, loopt wat stroef en merk ook echt het lineaire en beperkte ruimte. Bv vroeger operation flashpoint daar had je bossen waar je echt in kon, je kon overal naar toe in struiken ed. Toch een zeer grote zwakte bij de mod en cod series.

Heb ook even bioshock gespeeld, damn wat een k*tspel (loopt ook zeer haperd, helpt ook al ni veel), maar gewoon die irritante stem heel de tijd, big daddys respawning ect...slecht spel.

Big Daddy's respawnen niet hoor zover ik weet.

Ik vond het een aardig spel, vooral vanwege de art deco omgeving en sfeer maar uiteindelijk bleek het wel gewoon een ordinaire shooter.

Test Drive Unlimited op de PC, blijft een heerlijk spel. En geld verdienen met auto handel gaat erg hard in dit spel als je weet welke goed verkocht worden!

Test Drive Unlimited op de PC, blijft een heerlijk spel. En geld verdienen met auto handel gaat erg hard in dit spel als je weet welke goed verkocht worden!

Dit spel wil ik ook, maar vind het nergens meer... uiteindelijk zal ik me tot het illegaal downloaden moeten bekeren :(

Af en toe Fifa 2009 op Sim City 4 als ik me heel erg verveel. Laatste tijd is dat gelukkig niet zoveel meer.

Unreal tournament 3.

fallout 3, voor de 3e keer :roflol:

heb net call of duty world at war binnen, loopt wat stroef en merk ook echt het lineaire en beperkte ruimte. Bv vroeger operation flashpoint daar had je bossen waar je echt in kon, je kon overal naar toe in struiken ed. Toch een zeer grote zwakte bij de mod en cod series.

Heb ook even bioshock gespeeld, damn wat een k*tspel (loopt ook zeer haperd, helpt ook al ni veel), maar gewoon die irritante stem heel de tijd, big daddys respawning ect...slecht spel.

Yup. Lineaire k*tspellen.

Bioshock is inderdaad een k*tspel, daarom krijgt het gemiddeld ook een 9,6 (PC) - 9,6 (360) en een 9,4 (PS3)...

Heel slecht :rolleyes:

Bron; http://www.metacritic.com/search/process?sort=relevance&termType=all&ts=bioshock&ty=0

Star Wars Knights Of The Old Republic 2.

Resident evil 5
En bioshock is een van beste spellen die ik ooit gespeeld heb.
Heb t op xbox,hapert nooit en big daddy's respawnen niet.
Deze week Prototype halen,gaat zeker goed zijn.

Net Metroid Prime 2 rondgespeeld (wat een mega goed spel)
Meteen de triologie afmaken en aan MP 3 beginnen. :D

Zie ook wel uit naar Batman arkham assylum en ghost busters;)

Duke Nukem Manhattan Project
New Super Mario Brothers(DS)
Die ninja gaiden game(DS)

Ohh ja DS, GTA China Wars

Terug
Naar boven