AndroidHealthClinic

Welke game speel je op dit moment?

previews zijn net k*tjes op papier... JE KAN ER NIETS MEE :D

wel toffe game dat wel :P

Gears of war 2

daar kijk ik nooit naar, dat is vies

Daar had ik het over in de post boven de post die jij citeerde.

Mijn pc trekt het helaas niet. Plus het feit dat ze nog steeds de besturing, menu's, debiele voicecomm. e.d. van Operation Flashpoint (uit 2001) gebruiken. Voelt totaal uit de tijd en speelt niet lekker. Grafisch wel echt meesterlijk, maar voelt als een opgepoetst spel uit 2001. :(

De editor is trouwens nog altijd epic. Heb me best vermaakt met missies maken voor Operation Flashpoint.

Hier wat gekke shit uit ARMA 2 editor.

Ik zoek zelf ook nog wel een chille shooter voor op de PC..
alleen niet zo'n grote want dat trekt ie niet.
speelde 4 jaar lang MOHAA, was daar wel echt goed in, alleen paar jaar terug gestopt en nooit echt meer een shooter gespeeld.. heb wel BF2 liggen maar die is gekopieerd en kan ik niet mee op internet.. is dat trouwens alsnog een aanrader om te kopen en dan op internet te spelen?

COD 4 sinds de dag dat die uit kwam

Ik zoek zelf ook nog wel een chille shooter voor op de PC..
alleen niet zo'n grote want dat trekt ie niet.
speelde 4 jaar lang MOHAA, was daar wel echt goed in, alleen paar jaar terug gestopt en nooit echt meer een shooter gespeeld.. heb wel BF2 liggen maar die is gekopieerd en kan ik niet mee op internet.. is dat trouwens alsnog een aanrader om te kopen en dan op internet te spelen?

Ja, BF2 is best vet. Kost nog maar een tientje, en er schijnt een zeer leuke mod voor te zijn. Project Reality mod geloof ik.

Nog steeds pes 2009, wolverine laatst uitgespeeld en ben nu bezig met prototype.

Peggle Ball Deluxe en Peggle nights... lkkr tussendoor

ook als ik tijd heb UFC undesputed 2009

Hitman 2 :cool:

Heb prototype uitgespeeld op de dag dat ie uitkwam xD maar had hem van 2 dage tevoor ;) was wel leuk spel, met veel variaties in de missies vond ik tog ;) De events waren wel elke keer hetzelfde.... Nu speel ik terug socom confrontation :D

net splinter cell double agent gekocht. half uur gespeeld, ben het al beu

gta 4 en far cry 2

Speel helemaal niks atm, maar wil toch eigenlijk wel weer fanatiek gaan gamen. Eerst maar eens wat geld sparen dan....

ik speel de laatste tijd alleen nog maar ufc

Die nieuwe Wolverine game. Ik moet zeggen dat het me erg meevalt. Voornamelijk hack&slash, maar wel superbruut gedaan en echt monsterlijke actie.

Terug
Naar boven