- Waardering
- 3.522
Zo te zien maakt het weinig indruk onder de dbb-ers.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo te zien maakt het weinig indruk onder de dbb-ers.
idd, en filmpjes op internetpreviews zijn net k*tjes op papier... JE KAN ER NIETS MEE
wel toffe game dat wel![]()

Daar had ik het over in de post boven de post die jij citeerde.
Mijn pc trekt het helaas niet. Plus het feit dat ze nog steeds de besturing, menu's, debiele voicecomm. e.d. van Operation Flashpoint (uit 2001) gebruiken. Voelt totaal uit de tijd en speelt niet lekker. Grafisch wel echt meesterlijk, maar voelt als een opgepoetst spel uit 2001.
De editor is trouwens nog altijd epic. Heb me best vermaakt met missies maken voor Operation Flashpoint.
Hier wat gekke shit uit ARMA 2 editor.
Ik zoek zelf ook nog wel een chille shooter voor op de PC..
alleen niet zo'n grote want dat trekt ie niet.
speelde 4 jaar lang MOHAA, was daar wel echt goed in, alleen paar jaar terug gestopt en nooit echt meer een shooter gespeeld.. heb wel BF2 liggen maar die is gekopieerd en kan ik niet mee op internet.. is dat trouwens alsnog een aanrader om te kopen en dan op internet te spelen?
net splinter cell double agent gekocht. half uur gespeeld, ben het al beu
heb dat spel ook een half uur gespeelt ligt al een tijd onder het stof nunet splinter cell double agent gekocht. half uur gespeeld, ben het al beu
net splinter cell double agent gekocht. half uur gespeeld, ben het al beu