AndroidHealthClinic

Welke game speel je op dit moment?

Big Daddy's respawnen niet hoor zover ik weet.

Ik vond het een aardig spel, vooral vanwege de art deco omgeving en sfeer maar uiteindelijk bleek het wel gewoon een ordinaire shooter.

ja bij mij toch wel, als je er bv 3 hebt in de level kan ik er gemakkelijk meer als drie doden in die level. Simpel weg teruggaan naar de plaats waar er een was (niet direct, deur uit en teruggaan werkt idd niet)

Bioshock is inderdaad een k*tspel, daarom krijgt het gemiddeld ook een 9,6 (PC) - 9,6 (360) en een 9,4 (PS3)...

Heel slecht :rolleyes:

Bron; http://www.metacritic.com/search/process?sort=relevance&termType=all&ts=bioshock&ty=0

ja ik vind het zeer overdreven. Ik merk wel vaker dat de online scores niet totaal niet kloppen met wat IK vind. Mss word ik wel te oud :D

Voor de zoveel f***ste keer Fallout3 (ps3) ....

k*t trophies...eerst al twee keer uitgespeeld en dan pas trophy update krijgen. F**-ers. Ik snap zelf ook niet waarom ik die platinum nog wil bereiken. Is een briljant spel...maar bij de derde keer wordt het toch wel lam en veel van hetzelfde.

Moet alleen nog de level challanges op neutral en evil. 8/14/20

:kots:

Spel krijgt van mij 8/10 na update echt nog heel veel glitches die ik daarvoor niet had. Voor update 8,7 /10

Net ook net Godfather II uitgespeeld 100% in een keer. Te simpel spel voor de prijs die je moet ophoesten.

6/10

Ook bezig met Assassins Creed; gewoon omdat dadelijk deel II komt en ik het verhaal wil opfrissen EN het zo ontzettend simpel is dat je lekker relaxed kan spelen.

7,3/10 ... gewoon voor de entertainment en de coole cut scene bij het beklimmen van die torens. :D

Verder altijd COD Modern.

9,5/10 ... meest briljante shooter ooit. (en ook omdat het de enige is waarin ik goed ben ;) )

---> oja...en er komen pas nieuwe games als ik AC en F3 heb afgerond...anders gaat het me te veel kosten; want die games zijn pl**ris duur.

wish list:

* This is Vegas
* Hitman
* Modernwarfare 2
* Red Dead Redemption
* Mafia II

Laatst bewerkt:
REsident Evil 4 op me GC die ik al een half jaar heb:) USA versie:P
al n keer of 20 uitgespeeld maar speelt zo heerlijk weg
!!!al me frustraties wegknallen:evil2::shoot:
gruwelijke game!

heb eerst silkroad een tijd gedaan, nu geen zin in en tijd
heb een schema dat ik moet volgen

Ik heb het meeste van de derde genoten. De eerste was ook geweldig, persoonlijk tweede het minste (maar nog steeds goed).
Metroid Prime 1 was idd super, omdat je dit gewoon niet verwachtte. Gameplay is zo sterk/goed.

MP 2 vond ik ook super vanwege een sterk verhaal en betere werelden. Spel was ook wat lastiger wat ik beter vond.

Nu met MP 3 begonnen en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. De controls werken super. Zo moeten shooters gespeeld worden, niet meer met zo'n klote pad.

Killzone 2 online echt vet

Moet ik ook maar eens gaan spelen, m'n broertje heeft dat spel al een hele tijd maar ik heb het nog geen 1x gespeelt.

Nou dan zou ik niet langer wachten, vanavond meteen checken die hap en als het kan zeker de online modus. enorm leuke fragpartijen

mercenaries 2.

UFC Undisputed!~!!

Ben nog steeds zoet met Halo 3, L4D, en mn dromen over OFP2 :)

Is left 4 Dead echt zo goed ??

Is left 4 Dead echt zo goed ??

Veel modes, ik houd zelf van co-op.. gelukkig isser niks anders in dat spel :D

Wat wel klote is, zijn de 4 maps.. Nou wordt er wat een en ander veranderd elke game, maar de maps zijn gewoon hetzelfde.. en dan nog van die noobs die niet snappen wat co-op is..

Verder is het echt geweldig :D als je 2 goeie teams tegen elkaar hebt, binnekort komt er ook een mappack dacht ik, dan kan je me helemaal niet meer wegkrijgen van van achter xbox hehe

Yep, ga vanavond wrs enkele uren gewoon koppen knallen

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Nja, m'n xbox ligt toch voorlopig plat want ik moet die damn RROD laten herstellen bij zo'n microsoftpunt of hoe noemt dat

Terug
Naar boven