Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

Vooral Left for Dead op xbox live en af en toe potje fifa 09, binnenkort fifa 10:)
Cod 4 natuurlijk ook kapot gespeeld w8en op Modern Warfare 2

Zeno clash.. voor de 3e keer aan het uitspelen, dit keer op extreme.

Vanavond weer eens COD 4 gespeeld. Ben ook zeer benieuwd naar Cod6!!
Verder ook nog battlefield 1942 op ps3!!!

Shadow Of Memories.

Een oude game dat ik voor het eerst speelde op ps2 (1ste generatie).
Het is een leeg spel wat betreft de gameplay, niets meer dan een point and click eigenlijk. Enkel het verhaal is interessant (tijdreizen) met heel veel plottwists en verschillende eindes.

Leuk trailer om een idee te krijgen over de game.

http://www.youtube.com/watch?v=8XBLwSItMtE&feature=related

Ik vond het wel een fijn game, had het gekocht bij release. Je moet redelijk creatief denken als je alle endings wil zien (zonder walkthroughs te gebruiken).

Zelf zit ik momenteel Gears of War op de pc voor de 3de maal uit te spelen (en dan berg ik hem definitief op). Crysis en Crysis warhead heb ik net, ook na 3 keer uit te spelen, opgeborgen. En Left 4 dead in multiplayer zit ik nu al sinds maart non stop te spelen.

Atm weer ff Mirror's Edge en zo nu en dan GTA IV.

Mirrors Edge, er zijn betere games in het genre maar voorlopig voldoet het wel even.

COD4 online en aan het wachten op COD6
PS3

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Resident Evil 5.

Héérlijk spel, echt 1 groot spektakelshow met een nog nooit geziene grafisch realisme. (wel moet ik erbij vermelden dat dit mijn eerste next generation actie spel is). Dit spel komt volledig tot z'n recht als je ze met z'n 2'en speelt. Liefst online, want dan heb je nog een bigg ass screen erbovenop :D

Respect +1 voor Capcom die de crappy reeks van de oude delen omgetoverd heeft tot een meer straight forward 'just in time-action' spel.

Voor degenen die een gamertag hebben: http://www.mygamercard.net/ (gewoon je gamertag typen)

Mijn:

Cool+Deh+La.png

Cool+Deh+La.png

the matrix/max payne/... na-apsel, origineel!

ik heb mn oude ps2 nog eens bovengehaald en speel wat oude games terug, graphics zijn overrated. :p

Maar wel een leuke combinatie vind ik persoonlijk en zeg zelf zoveel originele spellen zijn er tegenwoordig niet allemaal wel iets in de richting wat al bestaat

ben ineens timeshift aan het spelen, maar het is allemaal niet zo boeiend. het verhaal is echt niet-bestaand. verder is het wel aardig.

left 4 dead, wat een spel....

Ik ging laatst een nieuwe video kaart kopen en in die zaak lieten ze trailers zien van een Terminator game, zag er best vet uit :)

Misschien ga ik die wel spelen.

Terug
Naar boven