Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

Vooral co-op echt super haha, die spanning als die Tank op ons afkomt is echt.. wow. En dat huilende mokkel dat op de grond zit, die witcher ofzo, die is ook echt leip :D brr

Ik vind die enorme hordes zombies die op je afkomen het engst...:eek:

heb weer een xbox 360 gekocht.. nadat me andere tragisch overleden was:)
speel nu weer gears of war 2 online nog meer mensen die dit spel doen hier??
gamertag: Dutch Beast XXL

Laatst bewerkt:
Ik ben weer bezig met Fallout 3 op het moment. Tevens ook alle 4 de uitbreidingen erbij gehaald. Weer wat speeluurtjes slijten. :D

COD4 nog steeds nog even en dan COD6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Een gruwelijke oldskool rpg: Secret of mana 2/seiken densetsu 3 voor de super nintendo ( zo goed worden ze niet meer gemaakt ). De nostalgie, al die mooie herinneringen, zucht...

Ofp 2 op experienced.. alle golden guns halen bij Cod 4.. en af en toe een potje l4d, maar dat is gewoon niet vet meer omdat er teveel noobs rond zwerven daar hehehe

Mijnenveger

Counterstrike Source!! als iemand eens wil warren, laat maar weten.
Binnen enkele weken modern warfare 2

geen :(

games weten me nooit lang te boeien helaas

aap en de ballon @ spele.nl

Eve-online en heel af en toe civilization 4 Beyond the sword en Pirates! de amiga versie op mijn oude liefde de Amiga 500.

Unreal tournament 3

Fifa10 (Xbox360) en de Football Manager 2010 demo (PC). Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Forza Motorsport.

Haze; gekocht bij Intertoys voor €10,-.

Fifa10 voor 360

Net bioshock uit.. Wat een megavet spel zeg! Nu bezig met Turok, maar hij lijkt me 'n simpel verhaal met veel herhaling qua actie. Ben benieuwd of het nog wat nieuws brengt de komende uren.

Shinobi

Fifa 10 weettoch.
Ben ook echt veel beter in dan fifa 09 opeens :roflol:

Terug
Naar boven