- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Halo 3 en Cod 4 natuurlijk, maar die heb je natuurlijk allang gespeeldbwah voetbalgames zijn echt knudde vind ik, ik kijk allesinds enorm uit naar tekken 6, Brütal legend, en natuurlijk smackdown vs raw 2010, en als iemand een erg goeie online shooter weet, ik bedoel een game met een goeie campaign maar ook degelijk leuke fragpartijen zeg het gerust

Halo 3 en Cod 4 natuurlijk, maar die heb je natuurlijk allang gespeeld![]()
vond zelf de campaign nergens op slaan.. multiplayer is wel leuk als je een paar leipe gastjes tegenkomtcod4 niet ma halo 3 wel maar dat sprak me niet echt aan

Yep, ga vanavond wrs enkele uren gewoon koppen knallen
---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------
Nja, m'n xbox ligt toch voorlopig plat want ik moet die damn RROD laten herstellen bij zo'n microsoftpunt of hoe noemt dat
Mijn xbox is ook terug kapot,de 4de keer al. Ik had juist een nieuw game "godfather 2" ,kan er spijtig genoeg niet op spelen.
Dan maar "fear" online via de pc.
Door dit spel kan ik ook echt niet wachten op maffia 2. Leek mij een beetje hetzelfde idee alleen dan verder en beter uitgewerkt