Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

wel een headset op dan, anders is het niks aan :P

lame.. heb ook 1 dooie op mn kamer liggen..

gezeik eh, zoals ik in een van m'n actieve topics aanhaal, vroeger was het toch wat beter qua levensduur, ze leven nu nog :)

ja echt lame, stond laatst iets op een site dat meer dan 50% van de xboxen fouten hebben gehad, dat is dus echt veel te veel..

Wil erg graag Theatre of War 2 spelen, echter krijg ik hem niet geinstalleerd op mijn PC. :(

Momenteel speel ik enkel Empire; Total War. Ben echt verslaafd aan de Total War Serie. :)

Maplestory :P

Street Fighter 4 Live (360)

En denk dat ik dit ook voor een héél lange tijd zal spelen.

Speel momenteel niet echt games, denk wolfenstein wel even checken binnenkort.

Zit te wachten op de nu PES, (fifa komt eerder die speel ik ook wel maar kijk dit jaar weer echt uit naar pes)

bwah voetbalgames zijn echt knudde vind ik, ik kijk allesinds enorm uit naar tekken 6, Brütal legend, en natuurlijk smackdown vs raw 2010, en als iemand een erg goeie online shooter weet, ik bedoel een game met een goeie campaign maar ook degelijk leuke fragpartijen zeg het gerust

ik ben nu call of juarez bound in blood aan het spelen op de 360. heb het bijna uit. ik kijk erg uit naar modern warfare 2 op 360

bwah voetbalgames zijn echt knudde vind ik, ik kijk allesinds enorm uit naar tekken 6, Brütal legend, en natuurlijk smackdown vs raw 2010, en als iemand een erg goeie online shooter weet, ik bedoel een game met een goeie campaign maar ook degelijk leuke fragpartijen zeg het gerust
Halo 3 en Cod 4 natuurlijk, maar die heb je natuurlijk allang gespeeld :p

unreal tournament 1

zit op mn oude pc, iemand die potje cs wil doen? :))

Race Driver: GRID & Call of Duty 4: Modern Warfare

cod4 niet ma halo 3 wel maar dat sprak me niet echt aan
vond zelf de campaign nergens op slaan.. multiplayer is wel leuk als je een paar leipe gastjes tegenkomt :D
Cod 4 is de multiplayer monster! singeplayer nooit gespeeld maar die moet ook goed zijn

Yep, ga vanavond wrs enkele uren gewoon koppen knallen

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Nja, m'n xbox ligt toch voorlopig plat want ik moet die damn RROD laten herstellen bij zo'n microsoftpunt of hoe noemt dat

Mijn xbox is ook terug kapot,de 4de keer al. Ik had juist een nieuw game "godfather 2" ,kan er spijtig genoeg niet op spelen.

Dan maar "fear" online via de pc.

GTA San Andreas. Binnenkort een nieuwe pc kopen dan GTA IV halen en in januari Mafia 2.

Mijn xbox is ook terug kapot,de 4de keer al. Ik had juist een nieuw game "godfather 2" ,kan er spijtig genoeg niet op spelen.

Dan maar "fear" online via de pc.

Godfather 2 :thumbup: Lekker afpersen en gangwars houden :D Door dit spel kan ik ook echt niet wachten op maffia 2. Leek mij een beetje hetzelfde idee alleen dan verder en beter uitgewerkt :cool:

Shadow Of Memories.

Een oude game dat ik voor het eerst speelde op ps2 (1ste generatie).
Het is een leeg spel wat betreft de gameplay, niets meer dan een point and click eigenlijk. Enkel het verhaal is interessant (tijdreizen) met heel veel plottwists en verschillende eindes.

Leuk trailer om een idee te krijgen over de game.

http://www.youtube.com/watch?v=8XBLwSItMtE&feature=related

Nog even wachten en Operation Flashpoint en Modern Warfare 2 komen uit. Ben benieuwd naar die 2 games.

Terug
Naar boven