Woldere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net Resistance 3 uitgespeeld. Ga vanavond maar eens beginnen met Prototype 2.

Idd ocarina of time, ik heb hem al zoooooooo lang maar heb hem pas paar maanden geleden uitgespeeld. Lang leven het internet, spel is bijna onmogelijk uit te spelen zonder hulp
---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 00:55 ----------
aha ja man ik krijg altijd memories als ik weer ga spelen
Speel het regelmatig met me neven, via Teamspeak is het dan altijd wel lachen 
Wat een onzin, 14 jaar geleden was internet nog niet zo goed en uitgebreid, en ik heb em gewoon uitgespeeld (11 keer zelfs).
Had wel een dik boek ervan met walkthrough erin, maar die had ik de eerste keer niet gebruikt.
Idd ocarina of time, ik heb hem al zoooooooo lang maar heb hem pas paar maanden geleden uitgespeeld. Lang leven het internet, spel is bijna onmogelijk uit te spelen zonder hulp
---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 00:55 ----------
aha ja man ik krijg altijd memories als ik weer ga spelen
Wat een onzin, 14 jaar geleden was internet nog niet zo goed en uitgebreid, en ik heb em gewoon uitgespeeld (11 keer zelfs).
Had wel een dik boek ervan met walkthrough erin, maar die had ik de eerste keer niet gebruikt.
Inderdaad, eerste keer wat langer over gedaan zonder walktrough boek ( Denk dat dat boek wel 300 pagina's dik was
wat een mooi spel ..Renegade-x? Ziet er goed uit idd.Renegade
![]()
Soort Red Alert, maar dan first person. Dus iedere soldaat is een speler. Je kan verschillende poppetjes kopen (o.a sniper) met credits die je verdient door andere te killen of door de harvester die geld haalt. Tanks kopen en gezamelijk gebouwen vernielen van de tegenpartij (of repareren wanneer jou team word aangevallen). Al een oud spel maar met de nieuwste zelfgemaakte "script" worden de graphics aardig opgeschroefdSpeel het regelmatig met me neven, via Teamspeak is het dan altijd wel lachen
![]()