MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

League of Legends

Net Resistance 3 uitgespeeld. Ga vanavond maar eens beginnen met Prototype 2.

Ik speel momenteel helemaal niks. Het is alweer weken geleden dat ik Ghost Recon: Future Soldier speelde, wel een toffe game met een verslavende online multiplayer. Ik wacht op Sleeping Dogs, eindelijk weer eens goede sandbox game. En Hong Kong is gewoon een super sfeervolle setting. Activision heeft heeft deze game keihard laten vallen (dit is eigenlijk True Crime: Hong Kong). Vroeger durfde Activision nog andere games uit te brengen, nu is het alleen maar CoD. Voorspelbare uitgever is het geworden. Square Enix gaat de game nu uitbrengen, ik hoop dat Sleeping Dogs een groot succes wordt. Ik koop 'm zeker. 17 Augustus te koop. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.youtube.com/watch?v=WVh3bKSxDGQ
http://www.youtube.com/watch?v=CpKJhEt6HGw

ben deze weer aan het proberen

Splinter-Cell-Conviction-screenshot-1.jpg

zelda

Ocarina of time <3

COD world at war.

cs 1.6 en bfbc2

Idd ocarina of time, ik heb hem al zoooooooo lang maar heb hem pas paar maanden geleden uitgespeeld. Lang leven het internet, spel is bijna onmogelijk uit te spelen zonder hulp

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 00:55 ----------

aha ja man ik krijg altijd memories als ik weer ga spelen

Wat een onzin, 14 jaar geleden was internet nog niet zo goed en uitgebreid, en ik heb em gewoon uitgespeeld (11 keer zelfs).

Had wel een dik boek ervan met walkthrough erin, maar die had ik de eerste keer niet gebruikt.

Na een vernedering van Diablo 3... als in telleurstellend snel verveeld met het spel. Ben ik er eigenlijk achter gekomen dat de spellen genre waarin ik mij normaliter begeef een beetje klaar is.

Na een paar filmpjes gezien te hebben van minecraft, en wat overtuiging dat graphics niet alles is :-) heb ik het toch maar geprobeerd. Het entertained prima en daar gaat het tenslotte om!

Iemand al wat gekocht?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

battlefield vietnam :). Setting & soundtrack vind ik echt heerlijk in dat spel.

Renegade
Cncrenegade.jpg

Soort Red Alert, maar dan first person. Dus iedere soldaat is een speler. Je kan verschillende poppetjes kopen (o.a sniper) met credits die je verdient door andere te killen of door de harvester die geld haalt. Tanks kopen en gezamelijk gebouwen vernielen van de tegenpartij (of repareren wanneer jou team word aangevallen). Al een oud spel maar met de nieuwste zelfgemaakte "script" worden de graphics aardig opgeschroefd :) Speel het regelmatig met me neven, via Teamspeak is het dan altijd wel lachen :cool:

Wat een onzin, 14 jaar geleden was internet nog niet zo goed en uitgebreid, en ik heb em gewoon uitgespeeld (11 keer zelfs).

Had wel een dik boek ervan met walkthrough erin, maar die had ik de eerste keer niet gebruikt.

dat boekje had ik niet en ik kon toen der tijd geen engels, en wist ik veel dat je ****ing magic beans overal moest gaan planten. spel is een mysterie ik was geen sherlock

Idd ocarina of time, ik heb hem al zoooooooo lang maar heb hem pas paar maanden geleden uitgespeeld. Lang leven het internet, spel is bijna onmogelijk uit te spelen zonder hulp

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 00:55 ----------

aha ja man ik krijg altijd memories als ik weer ga spelen

Heb m'n n64 weer gevonden ... straks maar eens aansluiten :D Inderdaad, eerste keer wat langer over gedaan zonder walktrough boek ( Denk dat dat boek wel 300 pagina's dik was :) wat een mooi spel ..

Renegade
Cncrenegade.jpg

Soort Red Alert, maar dan first person. Dus iedere soldaat is een speler. Je kan verschillende poppetjes kopen (o.a sniper) met credits die je verdient door andere te killen of door de harvester die geld haalt. Tanks kopen en gezamelijk gebouwen vernielen van de tegenpartij (of repareren wanneer jou team word aangevallen). Al een oud spel maar met de nieuwste zelfgemaakte "script" worden de graphics aardig opgeschroefd :) Speel het regelmatig met me neven, via Teamspeak is het dan altijd wel lachen :cool:
Renegade-x? Ziet er goed uit idd.

Terug
Naar boven