Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Schande dat je de OoT ( De allereerste goede Zelda ) op de n64 dan, verkiest boven remakes die lelijk zijn
Say wut?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schande dat je de OoT ( De allereerste goede Zelda ) op de n64 dan, verkiest boven remakes die lelijk zijn
Heb alle overige spellen van Zelda gespeeld, maar niets kan tippen aan OoT ...
(had een mega drive als kind, en geen snes, vandaar nu pas...)... heb ook opeens zin in The Minish cap opnieuw uit te spelen. Was ook een geweldige titel!@ suicide Sid, zoek Ebay eens af naar een Snes, vast wel te vinden, heb m'n n64 daar ook gekocht ..
Inderdaad, niets tegen remakes, maar OoT was echt briljant ..

Misschien niet helemaal on topic, maar mijn top 3 games ooit zijn:
1. God of War
2. Metroid Prime
3. Zelda OoT
En de Mortal Kombat games behoren ook tot mijn favorieten.
Horen alle drie ook tot de games waar ik goeie herinneringen aan heb
Heb Metroid Prime onlangs nog gespeeld. Die game staat nog steeds als een huis!Heb een jaartje geleden voor het eerst Zelda Oracle Of Ages gespeeld. Geeft t niet graag toe maar had voor het eerst in jaren af en toe weer de hulp van het internet nodig om verder te komen. Heb het spel nog niet uitgespeeld maar het is zeker een aanrader. Niveau komt aardig in de buurt van a link to the past op de snes. Heb het trouwens gespeel op een dingoo a320, ook nog een aanrader als je van classic games houdtOoT is goed, en zeker als je het in zijn tijd plaatst zitten er enkele (ver)nieuwe ideëen in. Enige Zelda die nog (ver)nieuwend is geweest daarna was Skyward Sword (1/1 controls geïntegreerd in gameplay en puzzels), dus op dat vlak kan niets tippen aan OoT. Maar elke Zelda erna had wel slimmere puzzels en grotere en dieper uitgewerkte werelden. Dus wat mij betreft is OoT nog steeds super goed, maar toch ook overtroffen door zijn opvolgers. OoT was revolute, Zelda's erna zijn evolutie.
Ik ga de console zelda's na het uitspelen van de remake nog eens allemaal afgaan. Denk ook mssn eens te zoeken naar een emulator voor snes waarbij ik de save functie aan het werken krijg zodat ik a Link to the Past eens een eerste keer kan spelen.(had een mega drive als kind, en geen snes, vandaar nu pas...)... heb ook opeens zin in The Minish cap opnieuw uit te spelen. Was ook een geweldige titel!
Btw, weet niet wat je tegen de remake kan hebben: lichte visuele update en voor de rest is alles in tact gelaten. Geweldig toch?

Heb een jaartje geleden voor het eerst Zelda Oracle Of Ages gespeeld. Geeft t niet graag toe maar had voor het eerst in jaren af en toe weer de hulp van het internet nodig om verder te komen. Heb het spel nog niet uitgespeeld maar het is zeker een aanrader. Niveau komt aardig in de buurt van a link to the past op de snes. Heb het trouwens gespeel op een dingoo a320, ook nog een aanrader als je van classic games houdt![]()
Ha 60 golden skull tula's gevonden in Zelda OoT. De vloek op het gezin in kakariko village was opgeheven, behalve van één gezinslid. Een halve dag besteed aan het bijeen zoeken van de laatste 40 golden skull tulas in Zelda OoT... blijkt dat ik als beloning een gele Rupi krijg terwijl mijn Rupi wallet al reeds helemaal gevuld was. Wat een miserabele beloning 
De beloning is dat je onbeperkt gele Rupis op kunt halenHa 60 golden skull tula's gevonden in Zelda OoT. De vloek op het gezin in kakariko village was opgeheven, behalve van één gezinslid. Een halve dag besteed aan het bijeen zoeken van de laatste 40 golden skull tulas in Zelda OoT... blijkt dat ik als beloning een gele Rupi krijg terwijl mijn Rupi wallet al reeds helemaal gevuld was. Wat een miserabele beloning
![]()

De beloning is dat je onbeperkt gele Rupis op kunt halen
Hoewel ik dat ook niet veel voor vindt stellen.
Hangt af van je mening. Ik vind het persoonlijk een object waar je in het spel niet veel aan hebt, maar het is in ieder geval wel beter dan een gele RupiOw, ok nog... maar heb alles al, dus heb geen geld/rupies meer nodig. Een echte belachelijke beloning in verhouding met de inspanning die je er voor moet doen. Dan zegt één van de Sheikah stones, als je de mask of truth op hebt, nog dat de beloning van de gerudo training grounds teleurstellend is...