Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

Renegade
Cncrenegade.jpg

Soort Red Alert, maar dan first person. Dus iedere soldaat is een speler. Je kan verschillende poppetjes kopen (o.a sniper) met credits die je verdient door andere te killen of door de harvester die geld haalt. Tanks kopen en gezamelijk gebouwen vernielen van de tegenpartij (of repareren wanneer jou team word aangevallen). Al een oud spel maar met de nieuwste zelfgemaakte "script" worden de graphics aardig opgeschroefd :) Speel het regelmatig met me neven, via Teamspeak is het dan altijd wel lachen :cool:
Heb ik vroeger veel gespeeld, is nu zo goed als dood helaas.

Renegade-x? Ziet er goed uit idd.

Nee, ik speel de originele van EA games, Westwood. Renegade X is een gratis spel. Voor die ik speel moet je enkel de game kopen (kost tegenworodig ook maar een 10tje). Renegade X kende ik niet eens, ziet er wel hetzelfde uit maar dan 10x mooier :p

Heb ik vroeger veel gespeeld, is nu zo goed als dood helaas.

Valt opzich wel mee, overdag is het weinig (max 20 man in de populairste server). Maar s'avonds zit de server altijd bomvol (50 man).

Zelda Ocarina of Time gekocht voor de 3DS. Doet deugd om dit spel na 14 jaar nog eens binnenste buiten te keren in 3d en met wat knappere beelden.

Serieus? Heb je de eerste Mafia gespeeld? Dat was een geniaal verhaal, beste spel ooit. Mafia 2 zag er goed uit en zaten een paar aardige levels in, maar verhaal was imo echt bagger.

Heb 1 ook gespeeld, maar was toen nog erg jong. Vond de besturing toen niet zo best, en heb het verhaal niet gevolgd :o.

Serieus? Heb je de eerste Mafia gespeeld? Dat was een geniaal verhaal, beste spel ooit. Mafia 2 zag er goed uit en zaten een paar aardige levels in, maar verhaal was imo echt bagger.

Heb die eerste Mafia twee jaartjes geleden nog eens van onder het stof gehaald omdat ik het ooit zo een geweldig spel vond. Beste spel ooit? Denk eerder dat het nostalgie is, want het had de tand des tijds niet al te best doorstaan, IMO. Eerlijk is eerlijk, er zijn niet veel games die echt bestand zijn tegen de tijd, enige games die me zo plots te binnen schieten zijn The Windwaker, de eerste GTA en tetris (maar dat ligt dan weer aan het op vlak van gfx, storyline, etc... niet veeleisende genre).

Heb die eerste Mafia twee jaartjes geleden nog eens van onder het stof gehaald omdat ik het ooit zo een geweldig spel vond. Beste spel ooit? Denk eerder dat het nostalgie is, want het had de tand des tijds niet al te best doorstaan, IMO. Eerlijk is eerlijk, er zijn niet veel games die echt bestand zijn tegen de tijd, enige games die me zo plots te binnen schieten zijn The Windwaker, de eerste GTA en tetris (maar dat ligt dan weer aan het op vlak van gfx, storyline, etc... niet veeleisende genre).

Graphics zijn natuurlijk gaar vergeleken met de huidige games, maar het verhaal blijft goed. Sterker nog, dat verhaal moet verfilmd worden.

Tand des Tijds doorstaan? Heroes of Might and Magic III :slotje:

Graphics zijn natuurlijk gaar vergeleken met de huidige games, maar het verhaal blijft goed. Sterker nog, dat verhaal moet verfilmd worden.

Ja, ok het verhaal was wel netjes! Maar de gameplay, controls en gfx-stijl zijn echt hopeloos geworden vandaag de dag. Een game die het predikaat beste game ooit verdient mag wel wat steviger standhouden op alle fronten. Of dat zou ik toch in overweging nemen als ik zoiets roep. Fanboy talk zou mij ook er toe nopen om FF7 uit te roepen als beste game ooit, maar eerlijk is eerlijk: die game houdt ook lang niet op de meeste fronten stand. Maffia was alleszins een geweldige game in zijn tijd, een remake die de puntjes op de i zet en/of een verfilming van de verhaallijn zouden niet onterecht zijn!

League of legends.

Net de Ice Caverns (was deze dungeon helemaal vergeten!) uit Zelda Ocarina of time (3ds) uitgespeeld. Wat speelt dit spel heerlijk vlot. Maar, nu ik het 14jaar na mijn eerste run later allemaal terug opnieuw speel valt het me op - het tijdskader buiten beschouwing gelaten - dat dit helemaal niet de beste Zelda game ooit is. The windwaker, Twilight Princess en Skyward Sword... alledrie overtreffen ze deze Zelda OoT met slimmere en uitdagendere puzzels, grotere dieper uitgewerkte werelden, enz... De tijd kleurt vele herinneringen en ervaringen. Anyway, eens deze Zelda uitgespeeld is haal ik me een gamecube controller van het internet en dan speel ik Zelda TWW eens opnieuw. Gelukkig is de Wii backwards compatible met mijn gamecube discs.

Achtungdiekurve leuk spelletje :)

VirtualPool v3 :)
en dan meestal het snooker , oud snooker speler........

Net de Ice Caverns (was deze dungeon helemaal vergeten!) uit Zelda Ocarina of time (3ds) uitgespeeld. Wat speelt dit spel heerlijk vlot. Maar, nu ik het 14jaar na mijn eerste run later allemaal terug opnieuw speel valt het me op - het tijdskader buiten beschouwing gelaten - dat dit helemaal niet de beste Zelda game ooit is. The windwaker, Twilight Princess en Skyward Sword... alledrie overtreffen ze deze Zelda OoT met slimmere en uitdagendere puzzels, grotere dieper uitgewerkte werelden, enz... De tijd kleurt vele herinneringen en ervaringen. Anyway, eens deze Zelda uitgespeeld is haal ik me een gamecube controller van het internet en dan speel ik Zelda TWW eens opnieuw. Gelukkig is de Wii backwards compatible met mijn gamecube discs.

Schande dat je de OoT ( De allereerste goede Zelda ) op de n64 dan, verkiest boven remakes die lelijk zijn

Ik heb gisteren Red Faction: Guerilla gekocht voor slechts € 9.95 bij Dixons. Wilde 'm altijd al hebben maar niet voor de volle prijs, echt een koopje dus.

Het is een toffe open wereld game met een Total Recall sfeertje.

Ik heb gisteren Red Faction: Guerilla gekocht voor slechts € 9.95 bij Dixons. Wilde 'm altijd al hebben maar niet voor de volle prijs, echt een koopje dus.

Het is een toffe open wereld game met een Total Recall sfeertje.
Begint na een tijdje alleen wat eentonig te worden.

Terug
Naar boven