Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

Gears of war 3...

En ben L.A. Noire aan het uitspelen, is wel een saai spel vind ik.

supertux

Ik ben sinds vanmiddag begonnen met Max Payne 3. Ziet er tot nu toe goed uit.

Nog steeds BF3 uiteraard.
Maar daarnaast ook Crysis 2.
Heb die texture high res pack en DX12/11 wat is het geïnstalleerd en het is echt ongekend mooi om te spelen.

Sniper Elite V2 is echt testosteronopwekkende game, je ziet in slow motion hoe een kogel door de ballen van een nazi gejaagt wordt ^^

Heb die 560 kaart, maar dan een hawk editie.. ultimate bang for your buck.
BF3 fullgass alles.

i5 2500k, 8gb ram

sleeping dogs

From Dust, voor 1 euro gekocht in de Ubisoft sale. Wordt wel snel lastig en ik heb al 1 keer mijn populatie met lava in de fik gestoken i.p.v. ze te beschermen met een gestolde lavamuur.

Beyond 2 souls voor de PS3 ziet er wel vet uit!

In september weten we alle details over de Wii U launch. Zombie U lijkt me echt vet. Ben benieuwd. Dacht echter wel voor een PS4 te gaan, er zijn wat PS3 spelletjes die ik wil en initieel zal die PS4 wel compatibel zijn met numero 3 (en hopelijk ook 1 en 2, dan kan die PS2 op stort gezet worden).

Beyond 2 souls voor de PS3 ziet er wel vet uit!

In september weten we alle details over de Wii U launch. Ben benieuwd. Dacht voor een PS4 te gaan, er zijn wat PS3 spelletjes die ik wil en initieekl zal die PS4 wel compatibel zijn met numero 3 (en hopelijk ook 1 en 2, dan kan die PS2 op stort gezet worden).

ik hoorde roddels over dat de ps4 tegen de 900 euro gaat kosten... als dat zo is wacht ik wel even een paar jaar

Roddels.
600€ is gezien hun geschiedenis nog wel mogelijk, ja. 900€ geloof ik nooit. Denk dat het minder zal zijn, aangezien ze niet meer vanuit de marktleiderspositie vertrekken itt de dure PS2 en PS3.

Ik wacht nog steeds op GTA!!

nu speel ik alleen cod2 maar dat is niet meer echt een uitdaging voor me..

Wie aan te raden schietspellen ? (FPS) for pc

Bf3

Ik wacht nog steeds op GTA!!

nu speel ik alleen cod2 maar dat is niet meer echt een uitdaging voor me..

Wie aan te raden schietspellen ? (FPS) for pc

XIII is echt baas als je nog nooit gespeeld hebt.. best lachen spel.

Of de halflife serie..

Maar goed, als je fps liefhebber bent zul je beide wel gespeeld hebben :P

XIII is echt baas als je nog nooit gespeeld hebt.. best lachen spel.

Of de halflife serie..

Maar goed, als je fps liefhebber bent zul je beide wel gespeeld hebben :P

Sterker nog heb er nog nooit van gehoord :o ik zal eens googelen na me training :) ben al tijdje uit de game scene maar straks in de winter weer een must!

Hoop dat gta rond december uitkomt dan ken ik het hele winter knallen :shoot::shoot:

Terug
Naar boven