XXL Nutrition

Welke game speel je op dit moment?

Speel nu in de trein vaak Gameboy emulator, en dan vooral pokemon, zelda en allerlei andere spellen :) gewoon om de tijd vol te maken

Fight Night Champion voor PS3 ^^ Echt mooi spel.

Verhaal is toch echt wel beter in New Vegas. Maar goed, Fallout 3 kon me nooit zoveel boeien maar New Vegas is dan echt weer een spel dat ik helemaal grijs speel.

Vond ik dus niet. Ik ben echt nog nooit een spel ingetrokken zoals bij Fallout 3. Ongekend.

Verhaal is toch echt wel beter in New Vegas. Maar goed, Fallout 3 kon me nooit zoveel boeien maar New Vegas is dan echt weer een spel dat ik helemaal grijs speel.

3 is veel groter man, vind New Vegas meer een addon. Maargoed smaken verschillen, vond dat Western achtige sfeertje wel weer leuk van New Vegas, plus de muziek.

De sfeer is echt vet, verlaten towns in the desert heel veel uren gespeeld dat spel alleen gaat het soms best vervelen al dat praten.
Verslavende game.

conclusie, je moet ze gewoon allebei spelen :)

Max Payne 3

dead space 2 en batman arkham city (ps3)!

batman arkham city

DARKSIDERS 2

vette game

2 weken geleden RUSE gekocht voor ps3 en vandaag gespeeld.

Goed spel en dat voor die 15 euro.

css , cs 1.6 , orc must die 2 , bfbc2 en team fortress 2

Best dood hier. Iemand hier die Sniper Elite V2 of Batman Arkham City heeft gespeeld? Zit er aan te denken om deze te kopen in een steam aanbieding. Zijn ze de moeite waard?

Americas army

iemand die dit kent?

Speel atm Forge , erg tevreden is een pvp game zonder lvle of gear system , maakt het casual en best in-depht.

Saints Row 3 gekocht voor €7,50 incl alle dlc.

Terug
Naar boven