AndroidHealthClinic

Welke hulpmiddelen gebruik jij bij je training?

Bezoekers in dit topic

Heel soms straps als ik veel oefeningen doe voor me rug/traps en ik nog spierpijn in me onderarmen heb van het deadliften van de dag ervoor.
 
alleen een riem voor max bij deadlift en squat :D
 
Magnesium en weightbelt. De rest is gay, eelt ruled. :cool:
 
riem, straps, wristwraps, box voor boxsquat en rack pulls, boards voor boardpresses en zo tegen een meet aan ook nog knee wraps, bench shirt en squat suit.
 
Handschoenen en een halterriem heb ik altijd bij de hand :dance: , altijd makkelijk ;)
 
Alleen handschoentjes.. grijp niet graag ergens naar waar al zweephandjes aan hebben gezeten en wil geen eelt op mijn schattige handjes
 
Niks. Bij uitzondering sokken over mijn handen tijdens deadliften; als het eelt wat los zit.
 
bij rug soms straps, verder niks
 
Briefs, magnesium en een riem voor zware top sets. Anders niet als ik niet in wedstrijdvoorbereiding ben, en zeker geen straps ofzo, mijn grip is me heilig. If you can't hold it, you can't lift it ;)
 
Is daar een reden voor ofzo? Of mag men bij wedstrijden geen straps gebruiken?
 
tuurlijk mogen straps niet op wedstrijden, zou fijn worden anders ... ;)

En grip kracht vind ik toch belangrijk, is de kracht die je in het dagelijkse leven het meest nodig hebt, dus die mag je niet verwaarlozen. Gewoon straps gebruiken als het echt nodig is, bv op het einde van je training alsj e voor chins niet meer kan houden ofzo ... maar niet voor je eerste oefening deadlifts ofzo ;)
 
MonsterStrength zei:
tuurlijk mogen straps niet op wedstrijden, zou fijn worden anders ... ;)
Nou, laten we eerlijk zijn: eigenlijk is het een volstrekt willekeurige regel. Want zeg bijvoorbeeld nou zelf: "If you can't get a weight off your chest, you can't bench it". Of andere varianten.
 
2 stukjes zeem omdat de eelt op me handen echt zeer doet.

Bij deadliften/squaten zwaarder dan 90/100kg riem en straps. Moet er niet aan denken, 200kg squat zonder riem.. of 140kg deadlift zonder straps en riem

Verder niks.

Ga wel steeds verder zonder riem, dus uiteindelijk zal die wel ver uitgebannen worden.
 
dj_phreak zei:
Nou, laten we eerlijk zijn: eigenlijk is het een volstrekt willekeurige regel. Want zeg bijvoorbeeld nou zelf: "If you can't get a weight off your chest, you can't bench it". Of andere varianten.
True, maar is toch nog verschil daartussen. Bij bench is de lockout toch nog de meest overwegende factor, wat imo ook grip is bij deadlift ... dus die mag je niet toelaten geared te doen.
 
huckfinn zei:
Niks. Bij uitzondering sokken over mijn handen tijdens deadliften; als het eelt wat los zit.


Dat zal er wel vreemd uitzien.... :p

Ik gebruik een balkje voor calf raises en een weight belt.
 
Ik gebruik soms handschoentjes en een een gevulde schoendoos die ik onder mun bankje zet voor decline bench press. :D leuning kan niet omlaag namelijk.
 
G21 zei:
straps en riem voor t kniebuigen!
Straps voor het squatten???




Ik gebruik zelf een riem alleen bij maxbeurten en ik heb net knee-wraps aangeschaft voor m'n maxbeurten bij het squatten.
 
Hulpmiddelen wat zijn dat? Ik ken alleen me onderarmen voor de grip en me onderrug en abs voor de steun, voor de rest is een stevige barbell ook een lekker hulpmiddel.

Hulpmiddelen vind ik niet nodig.
 
Toch raar, niemand die een trainingspartner gebruikt?

:D
 
Back
Naar boven