Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Update flexcup :

Aantal inschrijvingen: tot nu toe 131 atleten excl Belgische en Duitse deelnemers
Aantal verkochte kaarten: 510
Er zijn nog een kleine 300 zitplaatsen vrij, dus mocht je nog geen kaarten hebben, wees er snel bij. Ook zullen we met een stand bij de Belgische kampioenschappen aanwezig zijn op 27 oktober en er zullen daar ook kaarten te koop zijn, mocht het nog niet uitverkocht zijn.
Voor het seminar zijn nog een kleine 120 kaarten te koop, dus wanneer dit je eerste wedstrijd is en je kennissenkring meer over de sport wilt laten zien, kom dan naar het seminar. Hier komt onder adere aan bod hoe een wedstrijd nu verloopt, waar wordt er op gelet bij de verschillende rondes, welke poses dienen er uitgevoerd te worden. Wat houdt het nou in al dat dieëten en trainen voor een wedstrijd, wat komt er bij kijken op het gebied van supplementatie. Hoe ging het vroeger in de tijd van Berry de Mey en Juliette Bergmann. Kortom iets dat je als beginner maar ook als gevorderde sporter niet wilt missen.
Flexcup....be there!!

Stiekem hoop ik dat die 120 plaatsen bij de seminar lekker leeg blijven, lekker knus met Berry :D

misschien win je de meet en greet wel

of the suck and swallow!

geintje killy ;-)

hahaha extra proteine!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.169
Trainen gaat goed heb het idee dat mijn kracht een kleine piek meemaakt nog 7 weken te gaan.

• #2.173
Ja nog 7 weken en dan laden inderdaad hoop eigenlijk een week voor de show al klaar te zijn.

• #2.175
Nou die week voor de show is handig voor mijn persoonlijke shoot wil er wel top bij staan ;). Als ik in de top 3 kom ben ik al helemaal tevreden ;).

En voor lul staan zal wel meevallen dan mogen de mensen die dat vinden zich inschrijven voor de flex cup 2013 en het beter doen ;)

eerder hoog in oestrogeen = drukte

:p

Even benen update, lijntjes komen al een beetje :)

10dcynt.jpg

Terug
Naar boven