MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
Zeker een goede shape

Ja absurt eigenlijk 3 maanden werk voor 30sec op het podium echt iets om veel werk in te gaan stoppen. Wat voor routine verwachten ze dat je doet in 30sec 5 poses ? nou moet je echt voor oefenen. Gelukkig levert de Pre judging nog altijd de meeste punten op. Want als er een jurylid moet niezen en je staat daar ben je alweer weg voor die klaar is met niezen

Kelvin, je moet je eigen laten zien tijdens de prejudging, daar is waar de wedstrijd gestreden wordt. Niet in die 30 sec of het minuutje vrij poseren. Als je in een goede shape bent, krijg je voldoende tijd om jezelf te laten zien in de prejudging.

denk dat je nog blij zult zijn om even te kunnen gaan zitten en rusten :P

• #2.144
Kelvin, je moet je eigen laten zien tijdens de prejudging, daar is waar de wedstrijd gestreden wordt. Niet in die 30 sec of het minuutje vrij poseren. Als je in een goede shape bent, krijg je voldoende tijd om jezelf te laten zien in de prejudging.

Ok dan had ik fout in mijn hoofd zitten.

• #2.147
Juist ja net als de anderen die komen ook om te winnen uiteraard. Vandaar dat het wedstrijd word. Gezien de prijzen denk ik dat iedereen wel wil winnen.

op je pic zie je er al goed uit;)

• #2.149
Ja dat werd tijd dat ik zelf eens update deed. Zeker toen de foto's van de poseerles tevoorschijn kwamen. Daar moest wat tegenover gezet worden

hoorde dat er tot nu toe rond de 130 man zijn ingeschreven waarvan ongeveer 70 D-cuppers

• #2.153
Er zijn er al best veel afgevallen denk niet dat er 120 het podium halen hoop het wel. Maar kans is niet groot denk ik.

Zijn er nog kaartjes om te kijken beschikbaar? Zo ja, wat is de site waar je ze kunt bestellen?

Waren er 120 aan begin? Pfffff dat zijn er nogal wat

Waren er 120 aan begin? Pfffff dat zijn er nogal wat

nee, afgelopen vrijdag telde het aantal deelnemers rond de 120 volgens de organisatie. Waarschijnlijk zullen er nog een paar bijkomen, maar een hoop zullen misschien ook al zijn afgevallen zoals jesse zegt.

Terug
Naar boven