MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Zullen we gewoon met de hele crew na de wedstrijd ons gaan volstampen?
Trouwens ben sinds gister beetje ziek druk op hoofd en oude rillingen maar rare is als ik ga eten voel ik me erna paar uurtjes weer helemaal goed herkent iemand dit?

En iemand tips?

Trouwens ben sinds gister beetje ziek druk op hoofd en oude rillingen maar rare is als ik ga eten voel ik me erna paar uurtjes weer helemaal goed herkent iemand dit?

En iemand tips?

Krijg je veel vocht binnen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.124
Als ik dat voel pak ik een handje noten of pinda's

En iemand tips?

in

Dus jij denkt echt te weinig vocht binnenkrijg?

Zal ik ook eens proberen, zit nu als ik na denk 6x 0,5 liter per dag bij maaltijden en 1 liter bij training maar kan indd zijn te weinig vocht want net wat ik al zei na eten voel ik me beter

Dus jij denkt echt te weinig vocht binnenkrijg?

Zal ik ook eens proberen, zit nu als ik na denk 6x 0,5 liter per dag bij maaltijden en 1 liter bij training maar kan indd zijn te weinig vocht want net wat ik al zei na eten voel ik me beter

Lijkt me vrij weinig..

Op zo'n laag bf en te weinig vocht is killer voor zulke kwaaltjes. Klinkt stom, maar kleed je je goed warm aan? Want het eten en verteren heeft een thermisch effect, hierdoor stijgt je lichaamstemperatuur ook (al dan niet veel).

Ik weet niet in hoeverre je met je dieet bent, kan ook door te weinig carbs komen.

Lijkt me vrij weinig..

Op zo'n laag bf en te weinig vocht is killer voor zulke kwaaltjes. Klinkt stom, maar kleed je je goed warm aan? Want het eten en verteren heeft een thermisch effect, hierdoor stijgt je lichaamstemperatuur ook (al dan niet veel).

Ik weet niet in hoeverre je met je dieet bent, kan ook door te weinig carbs komen.

Laatste meting kwam uit op tussen 4 en 5% wedstrijd is 4 nov dus zal verhogen water intake net uitgerekend kwam op 3 liter uit ongeveer ipv 4 wat ik dacht dus ga naar de 4 liter en mocht ik me weer slecht voelen dan water drinken

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 17:39 ----------

in plaats van kroegen tocht eettocht:D

Komt.goed

okay eten doen we nog lang niet, trainen GVD, update 8 weeks out, 8% BF.

21tw2g.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 20:55 ----------

fvz8t0.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 20:59 ----------

8zfdk1.jpg

mooi die hamstring v/d zijkant!
Begin je al steeds vrolijker te worden als je in de spiegel kijkt?

Vorig jaar,lekker bruingesminkt hahaha!
stond op 5,5 %
Hoop nu toch wel wat voller te komen maar zelfde hardheid/droogte.

Binnenkort updates.

IMG-20111212-WA0003.jpg

Toen was ik 1,78 81,5 kg 5,5% deed mee in de c klasse tot 90 .En werd 5e vd 8
Nu hoop ik 85 kg uit gegaan komen

Terug
Naar boven