- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zullen we gewoon met de hele crew na de wedstrijd ons gaan volstampen?
Trouwens ben sinds gister beetje ziek druk op hoofd en oude rillingen maar rare is als ik ga eten voel ik me erna paar uurtjes weer helemaal goed herkent iemand dit?
En iemand tips?
Ja en zo blijf je opbouwen tot je helemaal kaal bent
Trouwens ben sinds gister beetje ziek druk op hoofd en oude rillingen maar rare is als ik ga eten voel ik me erna paar uurtjes weer helemaal goed herkent iemand dit?
En iemand tips?
Dus jij denkt echt te weinig vocht binnenkrijg?
Zal ik ook eens proberen, zit nu als ik na denk 6x 0,5 liter per dag bij maaltijden en 1 liter bij training maar kan indd zijn te weinig vocht want net wat ik al zei na eten voel ik me beter
Lijkt me vrij weinig..
Op zo'n laag bf en te weinig vocht is killer voor zulke kwaaltjes. Klinkt stom, maar kleed je je goed warm aan? Want het eten en verteren heeft een thermisch effect, hierdoor stijgt je lichaamstemperatuur ook (al dan niet veel).
Ik weet niet in hoeverre je met je dieet bent, kan ook door te weinig carbs komen.

vriend met wie ik zou gaan heeft familieweekend gedoe dus was forever alone
Dan zijn we totaal met z'n 4enOk nou je kan wel met mij meerijden. Help me herinneren tegen die tijdDan zijn we totaal met z'n 4en
Hahah ja Daan het moet helaas mag de volgende dag uiteten en dan weer gewoon op mijn off season dieet
Vorig jaar,lekker bruingesminkt hahaha!
stond op 5,5 %
Hoop nu toch wel wat voller te komen maar zelfde hardheid/droogte.
Binnenkort updates.