XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Killy no offence maar waarom doe je uberhaupt nog mee, een organisator lacht je uit en de rest van dbb ook. je mag anders wel men tanning doen als je wilt:p

Wat is dit nou voor ongelooflijke achterlijk opmerking.
Waarom ik mee doe? Omdat ik het leuk vind!
Ik ben mezelf er ook wel van bewust dat ik nog geen fysiek heb waarmee ik bijvoorbeeld mee kan draaien met de C klasse, maar daar is de D toch voor?

Ik ben nog niet super lang bezig en heb daarbovenop mijn 2 trainingsjaren verre van optimaal benut.

Maar wees maar niet bang, over een paar jaar hoef je niet meer te lachen om me.

En wat Rene betreft, hij heeft een paar grappen gemaakt waar ik zelf ook goed om kon lachen. Mocht hij me echt uitlachen, moet hij ook maar zijn mooie praatjes over het willen openstellen van de sport voor beginners achterwege laten ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
Snap je niet helemaal gaat dit over Killy of over KEUN ?

• #2.245
Klopt die jongen staat er ripped en zeer goed bij. Alleen sponsoring zul je zelf achteraan moeten zeldzaam dat ze naar jou toe komen. Vandaar dat ik die tip gaf.

• Like
Waarderingen: KEUN
Jelmer ik stel het volgende voor: we bewaren jouw wedstrijd foto's van de flex cup en leggen die van mij over 3 jaar er naast.

Kijken wie er dan beter bij staat, ben benieuwd ;)

• #2.247
Killy keep on going. Geloof in jezelf is het belangrijkste.

Jelmer ik stel het volgende voor: we bewaren jouw wedstrijd foto's van de flex cup en leggen die van mij over 3 jaar er naast.

All trolling aside .
Ik geloof wel in je hoor, je hebt ook Goede begeleiding.
Alleen wat aan je luiheid doen.p:D

• #2.249
Winnen dat is waarom we meedoen hoop ik en geloof in jezelf is het belangrijkste van heel de prepp. Zodra je er zelf niet meer in geloofd word het ook niks

Zo'n reacties moet je niet eens op ingaan Killy;)

bij killy kan je tenminste spreken nog van verhoudingen;)

• #2.253
Ik denk dat er veel mensen mee doen voor de ervaring?

correct me if I'm wrong?

Onzin wie doet er nou mee voor ervaring. Iedereen doet mee in de hoop te winnen. voor ervaring vind ik niet echt een goede motivatie. Dan word het ook lastig om je zelf 100% te geven als je al weet dat je niet kan winnen wat heeft het dan voor zin om jezelf te kwellen met een voorbereiding ?

Denk dat keun zich meer dan genoeg heeft laten zien.

Had nu al gesponsord moeten zijn eigenlijk.

Zo werkt het niet...

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 22:35 ----------

Onzin wie doet er nou mee voor ervaring. Iedereen doet mee in de hoop te winnen. voor ervaring vind ik niet echt een goede motivatie. Dan word het ook lastig om je zelf 100% te geven als je al weet dat je niet kan winnen wat heeft het dan voor zin om jezelf te kwellen met een voorbereiding ?

Dit vind ik onzin, VOORAL bij bodybuilding...je doet een wedstrijd met jezelf, et niemand anders! Je kunt namelijk in een lineup komen met allemaal knapen die al 10 jaar trainen of de nieuwe Roelly zijn, dat weet je niet. Wellicht is een lage plek in zon lineup wel veel beter als dat je "wint" van drie pannenkoeken die niet goed gedieet hebben...moraal; bij bodybuilding weet je nooit wie je tegenstanders zijn, dus kun je jezelf daar ook niet op richten!

• Like
Waarderingen: KEUN
Het moet ook leuk zijn . Alleen voor de win word vroeg of laat een bottleneck

En ja je wint vooral van jezelf!!

Als jij beste hebt gedaan wat je kan dan heb je al gewonnen.

jongens bewaar die strijdlust voor op het podium :P

• #2.257
Ook dat is handig al probeer ik best vaak nog mensen te helpen en een beetje op te peppen het zijn zwaren tijden

@Killy

Foto's tussen jou en jelmerf mag je in principe niet vergelijken, aangezien Jelmerf nog natty is en jij al... Heb je nu al 2 jaar niet echt getraind:) Paar maanden terug was het nog maar een jaar dat je verspild had. Benieuwd wanneer je echt gaat trainen

Terug
Naar boven