Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker Rope en Tijmen!.
Ik zit alweer dikke 2 weken aan de hoog/laag dagen en kwa vetverbranding bevalt dat super goed. moet ook 14 keer cardio doen maar dat terzijde![]()
Lijkt me frustrerend om een endo lichaamtype te hebben, ben benieuwd hoe je shape zal zijn onstage!
Succes nog deze laatste weken! Ook aan de andere deelnemers

Een endo bouw heb ik niet, denk meer een combinatie van meso/endo.
Vet kwijtraken is niet een probleem alleen kwa vetverbranding reageer ik minder goed op laag gaan in koolhydraten, en omdat de wedstrijd steeds sneller nadert is er gekozen voor deze oplossing en het gaat als een tiet van 10,5% naar 7,5% in 2 week![]()
gewicht 90kg @ 7,5%
Killy ja dat zal wel kloppen ja tot nu toe gaat het goed en anders nog een keer extra cardio op een dag haha

Weet niet meer zeker of jij dat was, maar rope vertelde in de trein volgens mij dat jij.bizar veel cardio moest doen?![]()
14 keer?Ja man 14 keer voor het ontbijt en na de training, of op rustdagen s'avonds. Toen rope me zaterdag zag vond hij me er al uitgehongerd uitzien krijg een smal hoofd en ingevallen oogjes haha

Dat weet ik wel, maar ik snap die 14 keer niet?