XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Goede benen tymen, die zijn goed vooruit gegaan lijkt.

Lekker Rope en Tijmen!.

Ik zit alweer dikke 2 weken aan de hoog/laag dagen en kwa vetverbranding bevalt dat super goed. moet ook 14 keer cardio doen maar dat terzijde:p

De laatste weken ... Sta volgend jaar ook op het flex podium !! Succes heren

Lekker Rope en Tijmen!.

Ik zit alweer dikke 2 weken aan de hoog/laag dagen en kwa vetverbranding bevalt dat super goed. moet ook 14 keer cardio doen maar dat terzijde:p

Lijkt me frustrerend om een endo lichaamtype te hebben, ben benieuwd hoe je shape zal zijn onstage!

Succes nog deze laatste weken! Ook aan de andere deelnemers

Lijkt me frustrerend om een endo lichaamtype te hebben, ben benieuwd hoe je shape zal zijn onstage!

Succes nog deze laatste weken! Ook aan de andere deelnemers

Een endo bouw heb ik niet, denk meer een combinatie van meso/endo.

Vet kwijtraken is niet een probleem alleen kwa vetverbranding reageer ik minder goed op laag gaan in koolhydraten, en omdat de wedstrijd steeds sneller nadert is er gekozen voor deze oplossing en het gaat als een tiet van 10,5% naar 7,5% in 2 week:D

Een endo bouw heb ik niet, denk meer een combinatie van meso/endo.

Vet kwijtraken is niet een probleem alleen kwa vetverbranding reageer ik minder goed op laag gaan in koolhydraten, en omdat de wedstrijd steeds sneller nadert is er gekozen voor deze oplossing en het gaat als een tiet van 10,5% naar 7,5% in 2 week:D

Mooi te horen! En hoe gaat je gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.927
Zo vandaag weer bij de coach geweest hij is blij. We liggen super op schema zijn niet plat en klein. Maar blijven zo vol mogelijk.

Heej jongens, echt leuk om hier allerlei dingen te lezen van mensen in de prep. Ga vooral zo door en ff de laatste paar weken doorbijten.

Mooi te horen! En hoe gaat je gewicht?

gewicht 90kg @ 7,5%

Killy ja dat zal wel kloppen ja tot nu toe gaat het goed en anders nog een keer extra cardio op een dag haha

2012-10-31144907.jpg

2012-10-31134231.jpg

zijkant van de buik komt goed door, overal komen adertjes door dus het gaat lekker!

Laatst bewerkt:
gewicht 90kg @ 7,5%

Killy ja dat zal wel kloppen ja tot nu toe gaat het goed en anders nog een keer extra cardio op een dag haha

Weet niet meer zeker of jij dat was, maar rope vertelde in de trein volgens mij dat jij.bizar veel cardio moest doen? :p

Weet niet meer zeker of jij dat was, maar rope vertelde in de trein volgens mij dat jij.bizar veel cardio moest doen? :p

Ja man 14 keer voor het ontbijt en na de training, of op rustdagen s'avonds. Toen rope me zaterdag zag vond hij me er al uitgehongerd uitzien krijg een smal hoofd en ingevallen oogjes haha

goddamn man ik vind 3x per week al veel:D

gewoon 2 maal daags in ABN taal:trollface:

1 uur rustig fietsen voor het ontbijt en 38 minuten na de training op zo'n traploop apparaat OF op rust dagen 1 uur fietsen voor het ontbijt en 1 uur fietsen in de avond.

medelijde bro :(

Terug
Naar boven