- Waardering
- 62
Ik voelde me na de 1e week ook enorm vercrackt heb 2 dagen 12 uur geslapen haha, moet echt omtijd naar bed gaan om het vol te houden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voelde me na de 1e week ook enorm vercrackt heb 2 dagen 12 uur geslapen haha, moet echt omtijd naar bed gaan om het vol te houden
pas op straks krijg ik nog een eet binge
zoals bij mij? zie mijn foto een post boven jou post.
.Een endo bouw heb ik niet, denk meer een combinatie van meso/endo.
Vet kwijtraken is niet een probleem alleen kwa vetverbranding reageer ik minder goed op laag gaan in koolhydraten, en omdat de wedstrijd steeds sneller nadert is er gekozen voor deze oplossing en het gaat als een tiet van 10,5% naar 7,5% in 2 week![]()
Ja man 14 keer voor het ontbijt en na de training, of op rustdagen s'avonds. Toen rope me zaterdag zag vond hij me er al uitgehongerd uitzien krijg een smal hoofd en ingevallen oogjes haha

Ik denk dat je hem iets te laag in KH hebt gezet!! Hij kan niet meer helder denkensorry maar wat je zegt klopt niet. Qua vetverbranding reageer je minder goed op laag in koolhydraten maar dat zijn we juist aan het doen en je gaat nu super..

Ik had echt medelijden met je.
Kom er opeens een heel zielig jongetje binnen stappen![]()
pikkies?
wacht maar tot we naast elkaar staan dikke![]()