Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
dem legs.

helaas ben ik niet gezegend met goede beengenen :(

Nog mensen die zondag naar de mr Holland in Delft gaan ? Ik ben er wel met uiteraard voldoende sample's voor iedereen. Mocht je er zijn ik ben te herkennen aan mijn speciale B&F shirt ;). En als je verteld dat je van DBB komt krijg je een sample pakketje ;)

Zou heel graag komen maar moet werken :(
Gaat 1 van de beste wedstrijden worden van het jaar denk ik met al die toppers!!!

Zo jammer dat ik die moet missen :banghead:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
Zou heel graag komen maar moet werken :(
Gaat 1 van de beste wedstrijden worden van het jaar denk ik met al die toppers!!!

Zo jammer dat ik die moet missen :banghead:

Ja man doen zeker goede aan mee kwalificatie voor de universe in Duitsland ;).

Nog mensen die zondag naar de mr Holland in Delft gaan ? Ik ben er wel met uiteraard voldoende sample's voor iedereen. Mocht je er zijn ik ben te herkennen aan mijn speciale B&F shirt ;). En als je verteld dat je van DBB komt krijg je een sample pakketje ;)

Kom jij nooit naar belgië?? :D

• #2.965
Kom jij nooit naar belgië?? :D

Staat nu nog niet op mijn agenda misschien in de toekomst zoals volgend jaar als ik in off season ben. Dit jaar niet meer heb nog wel wat leuke gedachten over wat ik volgend jaar wil gaan doen. Maar daar vertel ik nog niet te veel over maar dan zou Belgie vaker aan bod komen;)

Super daan! Hoe gaat het met de strepen in de benen dit jaar?

Super daan! Hoe gaat het met de strepen in de benen dit jaar?

Thnx man...iets beter, al komt dat pas wat meer wanneer ik stop ze te trainen en het vocht er uit gaat daardoor. Ik train ze eind volgende week het laatst op 3 weken vd wedstrijd. Ik heb al 2 afspraken staan bij de sportmasseur die in die weken vocht tussen de spieren er uit zal masseren. Ben benieuwd!

Thnx man...iets beter, al komt dat pas wat meer wanneer ik stop ze te trainen en het vocht er uit gaat daardoor. Ik train ze eind volgende week het laatst op 3 weken vd wedstrijd. Ik heb al 2 afspraken staan bij de sportmasseur die in die weken vocht tussen de spieren er uit zal masseren. Ben benieuwd!

Ok,en fietsen,cardio blijf je doen tot de laatste week?

Poging tot zelf wat foto's maken, ik kan het niet is de conclusie :p

uploadfromtaptalk1351765639122.jpg

uploadfromtaptalk1351765647035.jpg

gsus Killy kan jij geen :D op je hoofd plakken als je iets plaatst...........moest verdomme weer een nieuw beeldscherm halen hahahahaha

nee serieus je bent goed vooruit gegaan :)

tja was die bokaal er nog maar he.....dan had je hem zo gewonnen :D

Daar had je mazzel aan he.....hoe vond je de producten??

maar je heb dus liever een cheque dan een bokaal....pfff nederlander!!

Killy, kleine tip: ga bij 'camera' naar instellingen en zit de zelfonstpanner op 10 seconden ;)

Net 300gr biefstuk op..... Een orgasme is er niks bij :p

Nu weer terug op koolvis :(

• #2.979
Geen koolhydraten meer voor mij tot aan de contest. Hopen dat ik dan wel leeg trek en knoeper hard en droog kom te staan

of leeg en plat....
geen koolhydraten meer *zucht*

Terug
Naar boven