- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog mensen die zondag naar de mr Holland in Delft gaan ? Ik ben er wel met uiteraard voldoende sample's voor iedereen. Mocht je er zijn ik ben te herkennen aan mijn speciale B&F shirt. En als je verteld dat je van DBB komt krijg je een sample pakketje
![]()

Zou heel graag komen maar moet werken
Gaat 1 van de beste wedstrijden worden van het jaar denk ik met al die toppers!!!
Zo jammer dat ik die moet missen :banghead:
.Nog mensen die zondag naar de mr Holland in Delft gaan ? Ik ben er wel met uiteraard voldoende sample's voor iedereen. Mocht je er zijn ik ben te herkennen aan mijn speciale B&F shirt. En als je verteld dat je van DBB komt krijg je een sample pakketje
![]()

Super daan! Hoe gaat het met de strepen in de benen dit jaar?
Thnx man...iets beter, al komt dat pas wat meer wanneer ik stop ze te trainen en het vocht er uit gaat daardoor. Ik train ze eind volgende week het laatst op 3 weken vd wedstrijd. Ik heb al 2 afspraken staan bij de sportmasseur die in die weken vocht tussen de spieren er uit zal masseren. Ben benieuwd!
gsus Killy kan jij geenop je hoofd plakken als je iets plaatst...........moest verdomme weer een nieuw beeldscherm halen hahahahaha
nee serieus je bent goed vooruit gegaan![]()

tja was die bokaal er nog maar he.....dan had je hem zo gewonnen![]()

Killy, kleine tip: ga bij 'camera' naar instellingen en zit de zelfonstpanner op 10 seconden![]()
Net 300gr biefstuk op..... Een orgasme is er niks bij
Nu weer terug op koolvis![]()

Hij was al niet zo slim en nu hij in low carb zit is zijn IQ nog gezakt!!
killy