- Waardering
- 62
Als je goed plaatst pak je dan jbc? weekie later
Begint nu allemaal mooi te vormen jelmer!
Thanks MoMass!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Maar dat bedenk ik 3 december welwaarom is D leuker?
ik spring echt een gat in de lucht als ik met de C mag mee doen

Ja slaat nergens op...en als kuurder hoor je helemaal niet in de D dat is een beschermde klasse die er pas net is

Doe zelf mee dan met de wedstrijd ipv een grote smoel open trekken.
Ik voel nergens maar dan ook echt nergens de behoefte om aan die wedstrijd mee te doen.
Dus jij kan wel tegen Killy zeggen dat iedereen genoeg heeft gehad van zijn foto's (terwijl dit topic mee toch wel de plek lijkt om daar je vooruitgang te posten, ik post ook filmpjes van mijn lifts in wedstrijdvoorbereiding op mijn log). Maar als ik dan objectief concludeer dat jij elk maar dan ook echt elk advies in de wind slaat (ook van mensen met 100 keer meer wedstrijdervaring) en praat alsof je al 20 jaar wedstrijden draait kun je ook kritiek verwachten.
Maar veel succes verder op de wedstrijd.

En daar ga jij over wie er wel en niet kuurt ?. Ook in de D staan mensen die kuren.
---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 14:56 ----------
Waarschijnlijk word mijn contest gewicht 94kg of dat te goed zal zijn mogen ze daar bepalen. Maakt mij niet uit
---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 15:01 ----------
En ik kan me nog herrineren dat de foto's van de eerste poseerles hier waren en toen was het toch o zo grappig en ik zou toen de D moeten doen.![]()
Denk dat je jezelf ernstig vergist, wellicht een enkeling...d is een toegevoegd nivo om jongens die echt net trainen ook de kans te bieden, geen mensen die al weet ik hoeveel ondersteuning hebben gebruikt. Dat je dat zelf wel zou willen vind ik zeer bijzonder. Meet jezelf met een nivo hoger als je dat doet
Inderdaad word daar bepaald ik train zelf ook pas een jaar dus zollang ben ik ook nog niet bezig![]()