DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
ach,maak je niet druk,win je daar je klasse niet,dan kom je nog altijd nog
in aanmerking voor de overall r*tard award![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach,maak je niet druk,win je daar je klasse niet,dan kom je nog altijd nog

1 uur rustig fietsen voor het ontbijt en 38 minuten na de training op zo'n traploop apparaat OF op rust dagen 1 uur fietsen voor het ontbijt en 1 uur fietsen in de avond.

Jij mag ook wel langs mij komen staan. Ow wacht jij bent natuurlijk D klasseach,maak je niet druk,win je daar je klasse niet,dan kom je nog altijd nog
. Altijd de idioten met de grootste mond bereik zelf maar eens iets.Jij mag ook wel langs mij komen staan. Ow wacht jij bent natuurlijk D klasse. Altijd de idioten met de grootste mond bereik zelf maar eens iets.

Jesse zal in elk geval de lelijkste gast zijn op dat podium, wat een lelijke persoonlijkheid heeft die gast zeg.
Waarom?
Hij reageert alleen op al die haat opmerkingen.
Ik heb hem in het echt gesproken en het is gewoon een aardige kerel.
Tip voor jesse:
Niet meer op al die haat opmerkingen reageren man.
Waarom?
Hij reageert alleen op al die haat opmerkingen.
Ik heb hem in het echt gesproken en het is gewoon een aardige kerel.
Tip voor jesse:
Niet meer op al die haat opmerkingen reageren man.
Zoals al vaker gezegd is, zal jesse vast een hele lieve jongen zijn (in het echt) alleen komt hij hier anders over, misschien heeft hij wel een supercoach.
We zullen het allemaal beleven als het zover is.
(p.s. kom ik nu ook in aanmerking voor free b&f samples)![]()
.Jesse zal in elk geval de lelijkste gast zijn op dat podium, wat een lelijke persoonlijkheid heeft die gast zeg.
.Dus D klasse mensen hebben niks bereikt in jou visie?
Ik soms misschien neerbuigent uit de hoek maar zo is dat niet bedoeltZelf moet je ook nog op het podium gaan staan om te laten zien wat jij allemaal hebt bereikt
Maar ik denk wel dat je er netjes uit zal zien, en of dat mede door de supplementen die niet bij B&F te koop zijn komt of niet maakt dan weinig uit voor de jury denk ik.

Ziek, lijden je beentrainingen er niet erg veel onder? Good job bro voor je inzet![]()
jelmer echt goed leeg getrokken zo te zien
ot:
vanaf morgen no carbs alleen 5 appels.... zat al 2 weken op low carb. nu wordt ik lekker plat getrokken
sneak peak dan maar....hiernaa totaal niks meerhh
junior C-D?
![]()

Met die achtergrond zetten ze jou waar je maar wilt niemand wil ruzie met badr hari.![]()
heb je woensdag helaas niet gezien, moest vroeger trainen, dus net misgelopen -.-hahahaheb je woensdag helaas niet gezien, moest vroeger trainen, dus net misgelopen -.-
Dat is jammer aanstaande woensdag ben ik er ook weer en morgen vroeg voor een benen training. Met Roy,Jimmy,Marvin en Gerrit en nog een paar.

woensdag hoelaat ben je er? kmoet morgen niks doen, ook geen cardio![]()