Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Haha ik wil een killy onderbroek, heb je ook strings?:D

aaah vet lief dat je meteen aan niels denkt hahaha

Hebben jullie ook al van die ingevallen gezichten alsof je al maanden in een concentratiekamp zit?
Ik heb dakloze heroïne verslaafde gezien die gezonder oogde :(

ik ben nog dik :(

Ok people, Update; 2.5 weeks out...ik ben niet snel tevreden, maar was vandaag toch echt wel content, let's rock the stage!

330rc3k.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 20:22 ----------

244o32o.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 20:22 ----------

244o32o.jpg

Godver, goed fysiek! Wat is precies je daling in vp en kilos? Dus vanaf waar ben je precies gekomen? Je middel is ook echt smal geworden

Is hard gegaan zeg de laatste tijd!

Goed bezig daan.

Het is misschien eens leuk om een pic van voor je contestprep en een pic van nu te posten?

Nette FDB Daan, als je met de pose zulke definitie in je abs kan behouden doe je het gewoon goed.
Straks lekker leeg trekken en dan laden met die handelen, benieuwd hoe groot het verschil in foto's zal zijn met de wedstrijd van vorig jaar.

Nette FDB Daan, als je met de pose zulke definitie in je abs kan behouden doe je het gewoon goed.
Straks lekker leeg trekken en dan laden met die handelen, benieuwd hoe groot het verschil in foto's zal zijn met de wedstrijd van vorig jaar.
Daan is ook voorstander van de abs aanspannen bij fdb pose.

Daan is ook voorstander van de abs aanspannen bij fdb pose.

Ik had bij mijn vorige post eigenlijk de abs moeten aangeven in combinatie met z'n smalle middel in die pose.
Er zijn er ook genoeg (zoals ik) die hun middenrif meer naar voren kantelen zodat je de buikspieren als het ware stretched
zodat je buik één geheel vormd waardoor je middel enigszins smaller lijkt.
Ik heb trouwens gemerkt dat dit alleen effect heeft als je ook regelmatig vacuums doet. :o

Ik had bij mijn vorige post eigenlijk de abs moeten aangeven in combinatie met z'n smalle middel in die pose.
Er zijn er ook genoeg (zoals ik) die hun middenrif meer naar voren kantelen zodat je de buikspieren als het ware stretched
zodat je buik één geheel vormd waardoor je middel enigszins smaller lijkt.
Ik heb trouwens gemerkt dat dit alleen effect heeft als je ook regelmatig vacuums doet. :o

Vacuums oefenen kan naar mijn mening zowieso geen kwaad.
Het zijn ook prachtige poses indien goed uitgevoerd.

HEEEL netjes Daan! Begint echt super vormen aan te nemen!

Lekker bezig Daan!!!,

Vandaag even wat nieuwe foto's gemaakt, heb nu 4 lage dagen gehad en nu 1 hoge.

2012-11-15115322.jpg

voelde me op de 2e lage dag ellendig maar 3 en 4e dag gingen redelijk goed voelt alleen alsof je de heletijd door drijfzand loopt want je hebt 0 energie:p

Lekker bezig Daan!!!,

Vandaag even wat nieuwe foto's gemaakt, heb nu 4 lage dagen gehad en nu 1 hoge.

2012-11-15115322.jpg

voelde me op de 2e lage dag ellendig maar 3 en 4e dag gingen redelijk goed voelt alleen alsof je de heletijd door drijfzand loopt want je hebt 0 energie:p
Nice quads man!

Ziet er goed uit jelmer

Veel potentie Jelmer, wil je over twee jaar nog weer eens zien

Wat is laag? 50 gram kh per dag?

@ jelmerF, hoelang train je al?

Terug
Naar boven