XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
jep :)

Ach ja had ik maar niet zon vet varken moeten zijn haha.
Nee moet gewoon diep voor strepen op de benen.bovenkant is al zo goed als klaar.

LOLOLO 200 GRAM RIJST OP LAGE DAG?, ik 25gram:( verdeeld over 2 maaltijden haha

Net gemeten op 4.8 procent op ruim twee weken van de wedstrijd...wordt dus redelijk droog hehe...blijf mooi op 2700 kcal, hoog-laag...

FLEXCUP is geheel uitverkocht!!! Wanneer je geen kaarten hebt dan heeft langskomen geen zin want er kan niemand meer in.

Volle zaal dus

Just fight your way in!!!!

Is al lang bekend bij deze wedstrijd...vorig jaar ook uitverkocht weken tevoren dussss

12 gram rijst bij een maaltijd? Haha dat is 1 hap man

Net geposeerd samen met sibil, nouja.. Zij gaf tips, ze poseerde niet mee :p

Weer wat goede tips gehad waar ik wat mee kan, altijd handig om van verschillende benaderingen te leren.
Had zelf in mijn hoofd droger willen zijn, alleen door de tentamens en inlevermomenten op school vorige week heb ik niet de volle 100% kunnen geven.

Net geposeerd samen met sibil, nouja.. Zij gaf tips, ze poseerde niet mee :p

Weer wat goede tips gehad waar ik wat mee kan, altijd handig om van verschillende benaderingen te leren.
Had zelf in mijn hoofd droger willen zijn, alleen door de tentamens en inlevermomenten op school vorige week heb ik niet de volle 100% kunnen geven.

Wtf killy come in man! Tandje bij hoor. Tentames...
Zijn ook mensen.die fulltime job hebben gezin en huisdieren

Wtf killy come in man! Tandje bij hoor. Tentames...
Zijn ook mensen.die fulltime job hebben gezin en huisdieren

Bro, op je werk kan je misschien een weekje wat minder presteren... Maar als ik mijn opleiding verziek dan zorg ik er alleen maar voor dat ik straks veel meer moeite heb om mijn sport te bekostigen. School gaat nu boven bodybuilding, je weet toch hoe duur HGH is :p

Terug
Naar boven