Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
@nesselaar: Thanks:D

@MHD: Thanks voor het compliment!!, na de flexcup weer lekker bouwen! maar nog eerst even keihard dieeten!.

@mack10: nu 66 gram per dag

@bas94: echt bodybuilding is iets van de laatste 2 jaar, daarvoor wat aangerommeld in de sportschool. Heb daarvoor 8 jaar aan survival gedaan en had opzich een redelijke basis voor bb

Vandaag meting, 89kg op 5%, sinds eergisteren gestart met het vocht er al eens af te halen om tussentijds resultaat te zien. Ben gestart op 105kg op 13% 3maand geleden. Trainingsjaren:12

Echte monster benen bro

Dankje Killy!, ben benieuwd hoe men benen eruit zien als de cardio eruit gaat, vocht weg is en ze volgeladen zijn

Daan: Net fysiek man. Echt vrijwel ready voor de contest! Ben beneiwud hoe je er bij staat na laden. Je borst loopt wat achter. Als die in verhouding zou komen ben je er helemaal.

Jelmer: Super poten! 66gr kh per dag. Dat is haast keto man. Kan me voorstellen dat je je ellendig voelt en lijkt alsof je schoenen 10kg wegen.

nadat ik van het weekend even de grip op mezelf was verloren heb ik deze week een paar tandjes bijgezet! voor het weekend 73-74 kilo > maandag 76,7 > vandaag 74,7

om in de kerstsfeer te komen :)

730wow.jpg

Al een week lowcarb en sinds vandaag no carbs. Ohw via me phone dus gedraaid. Lekker weer

20121115_225333.jpg

20121115_225054.jpg

Ziet er goed uit momass!

Prima kerel! Dagen aftellen nu...laatste week ook vrij?

Ja erg leeg,denk dat ik de classic wel ga halen haha.
Twijfel nog wel hoor met me dikke poten,verhoudingen.
Maar je mag daar nog beslissen? Aangezien ik ingeschreven sta voor -90 ?
Heb alleen de vrijdag en maandag erna vrij.

Hoeveel dagen no carbs achter elkaar dan mo mass?

haha no carbs is zo killing haha
hoeveel kilo groente ram je er wel niet in?:D

zwaar man no carbs.. zit je dan niet, in ieder geval voor het gevoel, voor spek en bonen te trainen? ik voel me dan zooo slap en ben meteen gedemotiveerd haha

Ja nog wel verzuurde spieren maar geen pomp meer.
Week geleden nog vol en bol,nu blijft er voor je gevoel niks meer over,best wel depressive.
Nu 6 x tilapia,en 1 whey hydrolisaat shake, met noten gezonde olie,komkommer,bleekselderij,brocolie,en groene bonen.

jezus man, dat is laag indd.

Tilapia wel 300/400 gram per keer?

Week geleden nog vol en bol,nu blijft er voor je gevoel niks meer over,best wel depressive.
Nu 6 x tilapia,en 1 whey hydrolisaat shake, met noten gezonde olie,komkommer,bleekselderij,brocolie,en groene bonen.

je shake zal dan zeker als een toetje smaken haha, goed dat je het volhoudt ;)

Heavy shit! Maar 't resultaat is er. Nice shape man!

Ik zit nu op low-low-high carb.
200gr rijst op low carb en 400gr rijst op high.... En ik ga al dood van de honger, ik heb te doen met al die dikkerds die niks mogen eten :(

sssst killy...

Terug
Naar boven