Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.601
Is het zo erg dat jullie niks zeggen om mijn gevoelens te sparen? :(

Gaat het toch.niet over c klasse hij heeft al a klasse gedraaid.maargoed hij heeft besloten niet mee te doen heb ik al gelezen dus discussie is een beetje overbodig toch.
Ja ben je weer aan het aankomen? Vorige keer woog je minder .

K*t gevoel he plat en leeg killy,nu 6 dagen carbloos, lekkah hoor licht in me hoofd soms gisteren nog ff 45 gipsplaten naar binnen sjouwen op me klusje,ow wat fijn.soms ff zitten dan,

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 19:48 ----------

Yep in het begin gedaald in gewicht en daarna dus vvm bij gewonnen schijnt heel normaal te zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 19:43 ----------

Gaat goed inderdaad ook veel tips en hulp uiteraard van mijn coach en andere toppers:D

Ook hele tijd me gewicht vast weten te houden maar nu ik diep ga zegt de weegschaal ook steeds lichter.. Dat lijkt me eerder normaal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.604
Ik verwacht weer te dalen als het vocht eraf moet. En de verwachting is ook dat er nu geen gram meer bij komt

2012-11-20131741.jpg

Zooo, fcking goed man! Succes!

lekker hoor jelmer!!! al had je wel een lekkerder bekkie op 14% :D

Stefano is niet zo groot hoor;)

Lekker bezig jelmer.

En Jesse ook bro

Foto van de poseerles

542884_584671254885069_1915205855_n.jpg

Copyright Erik van den broek fotografie

Kill jongen je had beter eerst nog wat jaartjes aan massa gewonnen vooraleer te gaan dieeten en klooien met eiwit en carb dagen.. zelfs ik eet mijn voorbereiding heel de tijd carbs aleen laatste week niet haha

Wie is die man helemaal rechts?

Pohh die rope staat er ook echt goed bij. Ben echt benieuwd ik kom iig kijken.

Weet niet volgens mij een buitenlandse jongen, Harry praatte engels met hem flinke buffel is dat

Kill jongen je had beter eerst nog wat jaartjes aan massa gewonnen vooraleer te gaan dieeten en klooien met eiwit en carb dagen.. zelfs ik eet mijn voorbereiding heel de tijd carbs aleen laatste week niet haha

Ahjoh, hierna lekker bouwen :D

Gisteren met een A athleet getrained die over 19 dgn de JBC classic doet (-90 klasse) en die zit in deze fase nog op 700 gram carbs per dag :eek: en serieus niet normaal zo hard, droog en vol hij erbij staat, stripes en cuts all over the place :D

Gisteren met een A athleet getrained die over 19 dgn de JBC classic doet (-90 klasse) en die zit in deze fase nog op 700 gram carbs per dag :eek: en serieus niet normaal zo hard, droog en vol hij erbij staat, stripes en cuts all over the place :D

Same here, aleen zit ik op 200gram per dag haha :D gaat goed zo dus hoef geen eiwitdagen te doen dan g aik aleen maar plat en futloos staan op de wedstrijd zelf

Same here, aleen zit ik op 200gram per dag haha :D gaat goed zo dus hoef geen eiwitdagen te doen dan g aik aleen maar plat en futloos staan op de wedstrijd zelf

Zo hou je je spieren lekker vol dus :cool: hij heeft dus met zn 700 gram carbs vrijwel 0 vet in zn dieet (carbs uit rijstebloem, rijst en rijstewafels) en "slechts" 210 gram eiwit enkel uit gekookte koolvis :o

Ga jij wel je final week depleten en loaden?(heb ik hem niet naar gevraagd eigenlijk)

ja laatste week depleten en loaden ja dus aleen de laatste week :) word een k*tweek maarja been trough hell al 1x dus 2x lukt wel haha

Terug
Naar boven