Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist met extra zout hooguit paar kilo vocht. Of had je al je vocht verloren ? Misschien te veel koolhydraten geladen ?

Waarom zitten jullie allemaal opeens hoog in zout?
Wat is het doel hiervan? Of is het gewoon puur toeval dat jullie allemaal zout hebben gegeten?![]()
Diurectia nu in de aanbieding iemand interesse ? haha

bedoel je op B&F? Daar zie ik alleen Xtract, "Xtract is qua werking net zo krachtig als op recept verkrijgbare diuretica, maar zonder de bijbehorende bijwerkingen!"
Dan weet je al dat het niet zo is.

Klopt maar voor de C klasse maakt dat niet uit C klasse is gewoon C klasse en hij is junioren en heeft nog geen C klasse gedraaid dus in theorie zou het kunnen. Vorig jaar stonden er ook in de C die al in 1980 actief waren op gebied van wedstrijden![]()
Als hij (zogenaamd) A atleet is, moet je niet meer terug gaan naar de C klasse.
Zou ook een beetje vreemd zijn als v. Nistelrooy terug naar de F´ies zou gaan
Wijze beslissing van hem

+1
---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 07:55 ----------
hy werd flink gebashed op fb hiervoor onder andere door mezelf.. zou echt een kneusje zyn moest die dat doen en 1week doordieeten wilt die niet omdat die dan tegen mij komt te staan dus.. spijtig![]()

Het is hem ook veel te makkelijk afgegaan in Ned id juniorenklasse![]()
Klopt, beetje te vol van zichzelf daarom wou ik net wel eens tegenover hem staan zoals ik al op fb zei hij gaat wel overal verkondigen dat die A atleet is en .. maar gaat wel C wedstrijd willen meedoen haha
beetje triest.hoogmoed lijer is het paar keer 1e geworden waarvan er maar 1 op het piduim stond en dat was hij zelf al had me oma mee gedaan was ze 2e gewordenbeetje triest.