XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Juist met extra zout hooguit paar kilo vocht. Of had je al je vocht verloren ? Misschien te veel koolhydraten geladen ?

ja ik was echt veel vocht verloren , beetje ingevallen gezicht ook , maar nu lijk ik een bever .:)
Kijk zaterdag bij Rene wel ff.

ik ben ook net een water ballon :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.645
Diurectia nu in de aanbieding iemand interesse ? haha

Waarom zitten jullie allemaal opeens hoog in zout?
Wat is het doel hiervan? Of is het gewoon puur toeval dat jullie allemaal zout hebben gegeten? :D

Wij gaan iig niet zout laden,ben nu 1 week carbloos en word zoiezo tm zaterdag.
Zit nog klein beetje vet waar we van af willen bij me billen.
Wel iets hoger in vetten en glutamine bcaa xtra.
Heb het wel zwaar ook icm werk nu.maar goed we zijn er bijna.
Ook me water blijft hoog/normaal.omdat ik strx met aardappel ga laden,dit is een kalium spaarder,dat gaat er voor zorgen dat het vocht,beetje wat er nog zit in men spieren gaat trekken. Dit werkte vorig jaar ook als je me fotos bekijkt.
Alleen was ik toen niet zo diep gegaan als nu.

Diurectia nu in de aanbieding iemand interesse ? haha

bedoel je op B&F? Daar zie ik alleen Xtract, "Xtract is qua werking net zo krachtig als op recept verkrijgbare diuretica, maar zonder de bijbehorende bijwerkingen!"
Dan weet je al dat het niet zo is.

Klopt maar voor de C klasse maakt dat niet uit C klasse is gewoon C klasse en hij is junioren en heeft nog geen C klasse gedraaid dus in theorie zou het kunnen. Vorig jaar stonden er ook in de C die al in 1980 actief waren op gebied van wedstrijden ;)

Als hij (zogenaamd) A atleet is, moet je niet meer terug gaan naar de C klasse.
Zou ook een beetje vreemd zijn als v. Nistelrooy terug naar de F´ies zou gaan

Wijze beslissing van hem

hahahahaha, liever dik, dan lelijk en dun!

+1

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 07:55 ----------

Als hij (zogenaamd) A atleet is, moet je niet meer terug gaan naar de C klasse.
Zou ook een beetje vreemd zijn als v. Nistelrooy terug naar de F´ies zou gaan

Wijze beslissing van hem

hy werd flink gebashed op fb hiervoor onder andere door mezelf.. zou echt een kneusje zyn moest die dat doen en 1week doordieeten wilt die niet omdat die dan tegen mij komt te staan dus.. spijtig :rolleyes::D

+1

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 07:55 ----------

hy werd flink gebashed op fb hiervoor onder andere door mezelf.. zou echt een kneusje zyn moest die dat doen en 1week doordieeten wilt die niet omdat die dan tegen mij komt te staan dus.. spijtig :rolleyes::D

Het is hem ook veel te makkelijk afgegaan in Ned id juniorenklasse :)

Het is hem ook veel te makkelijk afgegaan in Ned id juniorenklasse :)

Klopt, beetje te vol van zichzelf daarom wou ik net wel eens tegenover hem staan zoals ik al op fb zei hij gaat wel overal verkondigen dat die A atleet is en .. maar gaat wel C wedstrijd willen meedoen haha

Klopt, beetje te vol van zichzelf daarom wou ik net wel eens tegenover hem staan zoals ik al op fb zei hij gaat wel overal verkondigen dat die A atleet is en .. maar gaat wel C wedstrijd willen meedoen haha

hoogmoed lijer is het paar keer 1e geworden waarvan er maar 1 op het piduim stond en dat was hij zelf al had me oma mee gedaan was ze 2e geworden :p beetje triest.

hoogmoed lijer is het paar keer 1e geworden waarvan er maar 1 op het piduim stond en dat was hij zelf al had me oma mee gedaan was ze 2e geworden :p beetje triest.

Nou net daarom.. en dan weet die dat ik 9dec meedoe endan is plots 1week extra dieeten teveel ?? **** me haha :D

Die gozer verpest het voor zichzelf.
Hij is echt geen slechte atleet (en hij heeft wat 'geluk' gehad), alleen door zijn gedrag jaagt hij alles en iedereen tegen zichzelf op.

Maak hem kapot onstage matijaz!

herkenbaar verhaal voor dit topic....

of haal ik nu oude koeien uit de sloot? :P

Terug
Naar boven