XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Die gozer verpest het voor zichzelf.
Hij is echt geen slechte atleet (en hij heeft wat 'geluk' gehad), alleen door zijn gedrag jaagt hij alles en iedereen tegen zichzelf op.

Maak hem kapot onstage matijaz!

Tja vol van zichzelf zoals ik al zei :) maar zo zijn er wel meer hoor spijtig dat die dan niet gewoon week doordieet want kan wel honderd wedstrijden draaien op een jaar maar nu gaat het plots niet.. weird :rolleyes:
En sorry Killy maar hij weet dat ik 9dec er sta daarom doet die dus niet mee haha, ging die oook op me fb nog comenten van ' volgende keer dat je wedstrjd doe ga ik je niet laten winnen hoor ' heb hem bedankt en gezegd hoeft ook niet win van mezelf al wel haha

Tja vol van zichzelf zoals ik al zei :) maar zo zijn er wel meer hoor spijtig dat die dan niet gewoon week doordieet want kan wel honderd wedstrijden draaien op een jaar maar nu gaat het plots niet.. weird :rolleyes:
En sorry Killy maar hij weet dat ik 9dec er sta daarom doet die dus niet mee haha, ging die oook op me fb nog comenten van ' volgende keer dat je wedstrjd doe ga ik je niet laten winnen hoor ' heb hem bedankt en gezegd hoeft ook niet win van mezelf al wel haha

Eens...als je altijd alleen of met 2en in je klasse staat wordt iedereen À atleet....om jezelf dan ook zo te zien is een tweede..

Dat zal Julien onze beste vriend graag hebben ;-)

Eens...als je altijd alleen of met 2en in je klasse staat wordt iedereen À atleet....om jezelf dan ook zo te zien is een tweede..

dus dat het is in zijn bol geslagen ook niet gek na al die veren in zijn reet. maar gedraag hij diet net alsof het pro is ofzo b*ch pleas.

Laatste tijd met de pootjes omhoog geslapen, en eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het ook echt werkt!.

1353574533988.jpg

Ben benieuwd hoe het er op de wedstrijd uit zal zien:cool:

Heeft er toevallig iemand een kaartje over?

Lekker bezig Jelmer!

Laatste update voor de wedstrijd.
Ongeveer 1 week out :P

Ik merk dat mijn lichaam al wat tegen begint te stribbelen. Zwetend wakker worden. Traplopen voelt al zwaar :P. En ik ben al een keer flauw gevallen maar voor de rest gaat het nog prima.

Door dat zout laden ziet mijn lichaam er elk moment van de dag er anders uit.
Ene keer sta ik knetter hard en de andere keer ben ik een water ballon.

Wat side poses
Als je goed kijkt zie je een streepje op mijn reet :cool:
25gzbdg.jpg

24v409x.jpg

nx1fgy.jpg

Laat die Flexcup maar komen.

Mooi mannen! nu begint echt het aftellen wel!

netjes man , wat had je graag beter gezien ?

die 1ste pose ziet er echt gruwelijk uit man !

goede poten jelmer ... zou graag eens een keer benen met je trainen :D

ik heb ook maar een kussen onder mijn matras gelegd :P
alle beetjes helpen

Terug
Naar boven