AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
In dat geval!!
Laten we elkaar eens beter leren kennen tijdens een benen training :mad:
Wat squatten betreft ben je in het nadeel tegen Ray, al is het alleen al vanwege de kortere ROM die hij heeft. Toch vind ik dat je wel aardig veel squat voor iemand van 1,92m bij 89 kg en geen PL trainingen doet, dus zou opzich wel een leuk 'wedstrijdje' kunnen worden denk ik.

Met weinig gewichten zal ie ook door de grond gaan :P

Wat squat Spilly dan ?

Laatst bewerkt:
1x155kg pl approved, woensdag 5x150 gedaan tot par.

als je met mij traint ga je tot de enkels :)

Laatst bewerkt:
Waarom durft niemand met Ray wheels te trainen dan?
Big Mart durfde wel :roflol:

Ohhh ik durf ook wel met Ray te trainen en dan niet alleen mijn wheels. Wil wel ervaren wat Ray met hard trainen bedoelt.

Ohhh ik durf ook wel met Ray te trainen en dan niet alleen mijn wheels. Wil wel ervaren wat Ray met hard trainen bedoelt.

Ben en jerries eten met robbie terwijl hij aan het toekijken is hoe jij tracht onder de 180kg barbell uit te komen die op je borst ligt na een fail op de squats :p

Ben en jerries eten met robbie terwijl hij aan het toekijken is hoe jij tracht onder de 180kg barbell uit te komen die op je borst ligt na een fail op de squats :p

Hoe dafuq wil je falen op de squats en dan de stang op de borst krijgen???

Dat blijkt maar ja, ik zit er nu nog over na te denken en ik snap het nog steeds niet hoe die dat voor elkaar heeft gekregen.

Je gaat dus omhoog met de squat (180 kg) je probeert explosief omhoog te gaan maar je faalt hierin, op de een of andere wijze krijg je het voor elkaar om 180 kg behind the nek weg te pressen. Het nieuwe probleem was dat je achterover viel. Je dacht toen "hey, nu is het vast verstandig om die legendarische press maar eventjes voor je hoofd te plaatsen, BAM. Nu lig je op de grond met 180kg op je borst.

Het klinkt gewoon als een fabeltje.

Laatst bewerkt:
Dat blijkt maar ja, ik zit er nu nog over na te denken en ik snap het nog steeds niet hoe die dat voor elkaar heeft gekregen.

Je gaat dus omhoog met de squat (180 kg) je probeert explosief omhoog te gaan maar je faalt hierin, op de een of andere wijze krijg je het voor elkaar om 180 kg behind the nek weg te pressen. Het nieuwe probleem was dat je achterover viel. Je dacht toen "hey, nu is het vast verstandig om die legendarische press maar eventjes voor me hoofd te plaatsen, BAM. Nu lig je op de grond met 180kg op je borst.

Het klinkt gewoon als een fabeltje.

34t78rd.jpg

:roflol:

Kixat, hahaha

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht zegt niks techniek is belangrijker met 60kg sqauten heb ik mensen laten smeken om te stoppen.;)

Terug
Naar boven