MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Killy verrasde me eerlijk gezegt. Had een beter fysiek dan ik had verwacht, srs

Ik heb nog een filmpje van Tymens routine gemaakt, waarschijnlijk dat hij m nog upload. Tymen heeft een goede kans om hoog te eindigen in de D-Junioren. Moest alleen wel eerder naar huis, omdat ik anders niet thuis kwam, dus ik hoor nog hoe hij is geeindigt :(

Zaten wat mooie fysieken tussen.

Oh en tijmen, als je dit leest en je eindigt niet in de top 5 kan je de steakhouse op je buik schrijven :trollfacex:

als tijmen niet in de top 5 is geeindigd vreet ik me schoen op

vind het ook mooi dat hij niet zoveel tan op heeft. die nep gebruinde lichamen zien er niet uit.

Laatst bewerkt:
Gezien de call-out volgorde acht ik hem zeker in de top 5.

ergens meer pics van junioren en d-klasse?

Beetje slechte verliezer Killy, de meeste waren stukken groter hè

Ben benieuwd waar mustafa is geëindigd, sick fysiek

Beetje slechte verliezer Killy, de meeste waren stukken groter hè

Ben benieuwd waar mustafa is geëindigd, sick fysiek

Je hoort mij ook niet zeggen dat ik had moet winnen, maar nog ineens in de call outs?
Ik had mezelf echt niet als eerst gezet, na het zien van de gasten nog ineens top 3.
Maar om me nog ineens naar voren te roepen... En wel gasten die even droog stonden als ik op 5-3 weeks out...
Is het net alsof ik die laatste weken voor niks door een hel ben geweest, denk je dat ik niks heb moeten inleveren voor mijn shape?

Vond je wel als 1 van de beter poseren, verder heb ik niet de kijk erop zoals de jury of andere profs dat hebben dus dat laat ik lekker voor wat het is.

Je hoort mij ook niet zeggen dat ik had moet winnen, maar nog ineens in de call outs?
Ik had mezelf echt niet als eerst gezet, na het zien van de gasten nog ineens top 3.
Maar om me nog ineens naar voren te roepen... En wel gasten die even droog stonden als ik op 5-3 weeks out...
Is het net alsof ik die laatste weken voor niks door een hel ben geweest, denk je dat ik niks heb moeten inleveren voor mijn shape?

Ik denk dat je het woord 'ineens' verwisseld met 'geen eens'

Ik denk dat je het woord 'ineens' verwisseld met 'geen eens'

Lang leven Autocorrect, maar ben ook echt kapot.

Ik ga lekker slapen jongens!
Voor alle jongens die meededen en kwamen lijken, in hoop dat jullie een super tijd gehad hebben!

had ik al gezegd dat ik de jury had omgekocht?

• Like
Waarderingen: Stam
Tymen is officieel 2e. Heb de beker al voorbij zien komen :D

Daan? Rope? Jessy?

Meer info pleaseee

Ja dat geloof ik wel, maar je had toch meer een middenweg moeten kiezen, meer massa oogt toch beter dan weinig massa en heeel droog. Posing was wel echt bagger van de meeste, daar was je wel beter in

En is dit onze genetic freak jesse? Beetje tegenvaller hoor :roflol:

Ben 5e geworden in de c-klasse tot 90kg
Stonden 2 monsters in die eigenlijk wel b of a klasse waren maar goed.
Ingewogen met 85 kg das 3,5 kg meer dan vorig jaar, en harder op de benen.
Beker mee naar huis ipv een medaille dus tevreden.
Maccie :meal: net gehad en nu lekker aan de monsou taart.
Morgen wat fotos erop zetten,nu lekker douchen en slapen!! ben alweer vanaf 7 op.

geen idee of jullie dit kunnen zien :P
http://www.facebook.com/photo.php?v=459388780773656&set=vb.100001076155722&type=2&theater
ik ben naar de klote

hregd5.jpg

2rg0qjp.jpg

Ik deed C classic.
super mooie maar zware klasse.
helaas heb ik me niet weten te plaatse. maar het was een mooie ervaring :)

Ik was wat teleurgesteld toen ik aankwam bij de inschrijving, welke klasse doe je mee vroegen ze, ik: c-klasse -90kg, doe je kleren eens even uit, kreeg ik als antwoord: dat kan niet, jij bent geen D, geen C, geen B maar A klasse jongen. Klinkt goed maar op dat moment stortte men wereld in, de dag waar ik zo naartoe had geleefd kon niet doorgaan, diegene die kwamen kijken speciaal voor me kregen niets te zien, tot ze na 30min terugkwamen om te vragen of ik guestpossing wou doen, dit kon de pijn enigszins verzachten, jongens jullie hebben er stuk voor stuk hard voor gewerkt, respect voor jullie allemaal.

Oh was jij die jongen! t*ring kerel wat een fysiek! Super hoor! Volgende week mag jij knallen op de ironman.

Oh en rope we hebben geen eens wat fotos van de dbb crew gemaakt.. Je stond er super bij de rest ook yelmer thymen daan .
Was en leuke dag!

Terug
Naar boven