AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Ik was wat teleurgesteld toen ik aankwam bij de inschrijving, welke klasse doe je mee vroegen ze, ik: c-klasse -90kg, doe je kleren eens even uit, kreeg ik als antwoord: dat kan niet, jij bent geen D, geen C, geen B maar A klasse jongen. Klinkt goed maar op dat moment stortte men wereld in, de dag waar ik zo naartoe had geleefd kon niet doorgaan, diegene die kwamen kijken speciaal voor me kregen niets te zien, tot ze na 30min terugkwamen om te vragen of ik guestpossing wou doen, dit kon de pijn enigszins verzachten, jongens jullie hebben er stuk voor stuk hard voor gewerkt, respect voor jullie allemaal.

Wie was jij dan?

wie was de jongen D-80 die eerste is geworden? en is er iemand die fotows heef van die klasse??

Ik vond trouwens dat je er heel goed bij stond Killy, mist misschien wat massa op borst vooral maar echt knetterhard en mede hierdoor en je goede presentatie viel je echt op in de line-up, meer dan vreemd dat je niet in de call outs zat..

Tja... Frustraties hierover moet ik er nog even uit schelden vandaag en dan hopelijk over een paar weken met een goed gevoel terug kijken :p

Keek net in de spiegel en kan niet anders zeggen dat ik beter bij sta dan ik me had kunnen voorstellen toen ik me inschreef.
Dusja, ik heb alles gedaan wat ik kon :)

Tja... Frustraties hierover moet ik er nog even uit schelden vandaag en dan hopelijk over een paar weken met een goed gevoel terug kijken :p

Keek net in de spiegel en kan niet anders zeggen dat ik beter bij sta dan ik me had kunnen voorstellen toen ik me inschreef.
Dusja, ik heb alles gedaan wat ik kon :)

was jij die jongen die zijn spa rood aanbood bij de rust zaal?

Iemand foot's van D en C junioren prijsuitreiking? vind hier en daar een foto maar wat is nou C en wat is D :D

z0 5e plek binnengehaald haha , nummer 1 zo tegen mij en zijn coach tegen mij we vreesden alleen jou je had minstens 2e plek moeten behalen maar ben tevreden.

Ik was wat teleurgesteld toen ik aankwam bij de inschrijving, welke klasse doe je mee vroegen ze, ik: c-klasse -90kg, doe je kleren eens even uit, kreeg ik als antwoord: dat kan niet, jij bent geen D, geen C, geen B maar A klasse jongen. Klinkt goed maar op dat moment stortte men wereld in, de dag waar ik zo naartoe had geleefd kon niet doorgaan, diegene die kwamen kijken speciaal voor me kregen niets te zien, tot ze na 30min terugkwamen om te vragen of ik guestpossing wou doen, dit kon de pijn enigszins verzachten, jongens jullie hebben er stuk voor stuk hard voor gewerkt, respect voor jullie allemaal.

Ahhh nu weet ik wie jij bent dan. Damn wat heb jij een brute fysiek zeg.
Ik had je graag op het podium gezien man. Ik hoop dat je volgende week wel aan de jbc gaat meedoen, want dan kan je zeker je revanche halen!!
Succes

Iedereen gefeliciteerd! Allemaal winnaars in mijn ogen. Wat was het vet om backstage te zijn en mensen tegen te komen/ te helpen. Dit smaakt naar meer,

Wat is het vet om op een podium te staan man!
aaaaahhhh :P Ik was zo blij dat mijn routine lekker ging. En toen het publiek ging juichen bij man vacuüm pose kon mijn dag niet meer stuk.

wie was de jongen D-80 die eerste is geworden? en is er iemand die fotows heef van die klasse??

Ik heb wat podiumfoto's en films laten maken door vrienden. Ben zelf 5e geworden in die klasse, had een paars broekje aan. Zal ze asap uploaden.

z0 5e plek binnengehaald haha , nummer 1 zo tegen mij en zijn coach tegen mij we vreesden alleen jou je had minstens 2e plek moeten behalen maar ben tevreden.

met zo'n bruut fysiek plaats 5 :eek:

dan was of het niveau zeer hoog

of de jury had tijdens je routine poep in de ogen.

Niemand die de uitslagen heeft? :(

Mmmmhhhhhhh net pannenkoeken op :)

uploadfromtaptalk1354524081862.jpg

Terug
Naar boven