- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha ik sta met men shirt uit op de foto met een hamburger in de mac d.
Zeer netjes tymen !
K was al lang blij.dat ik de posedown mocht doen,en dus top 5 zat.

Thanks jongen, nu heb ik nog een weekje tijd om harder te komen op men benen, meer vasculariteit en strepen. We gaan ook anders laden volgende week.Oh was jij die jongen! t*ring kerel wat een fysiek! Super hoor! Volgende week mag jij knallen op de ironman.
Ik was wat teleurgesteld toen ik aankwam bij de inschrijving, welke klasse doe je mee vroegen ze, ik: c-klasse -90kg, doe je kleren eens even uit, kreeg ik als antwoord: dat kan niet, jij bent geen D, geen C, geen B maar A klasse jongen. Klinkt goed maar op dat moment stortte men wereld in, de dag waar ik zo naartoe had geleefd kon niet doorgaan, diegene die kwamen kijken speciaal voor me kregen niets te zien, tot ze na 30min terugkwamen om te vragen of ik guestpossing wou doen, dit kon de pijn enigszins verzachten, jongens jullie hebben er stuk voor stuk hard voor gewerkt, respect voor jullie allemaal.
Thanks jongen, nu heb ik nog een weekje tijd om harder te komen op men benen, meer vasculariteit en strepen. We gaan ook anders laden volgende week.
---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 06:38 ----------
Hier, heb ik zelf niet gepost of op het net gezet, heeft iemand uit de zaal gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=S3vNSNisxHE
mooi fysiek man!Ik was wat teleurgesteld toen ik aankwam bij de inschrijving, welke klasse doe je mee vroegen ze, ik: c-klasse -90kg, doe je kleren eens even uit, kreeg ik als antwoord: dat kan niet, jij bent geen D, geen C, geen B maar A klasse jongen. Klinkt goed maar op dat moment stortte men wereld in, de dag waar ik zo naartoe had geleefd kon niet doorgaan, diegene die kwamen kijken speciaal voor me kregen niets te zien, tot ze na 30min terugkwamen om te vragen of ik guestpossing wou doen, dit kon de pijn enigszins verzachten, jongens jullie hebben er stuk voor stuk hard voor gewerkt, respect voor jullie allemaal.
Thanks jongen, nu heb ik nog een weekje tijd om harder te komen op men benen, meer vasculariteit en strepen. We gaan ook anders laden volgende week.
Hier, heb ik zelf niet gepost of op het net gezet, heeft iemand uit de zaal gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=S3vNSNisxHE

En Jelmer, je benen!
Zal straks nog ff de uitslagen zoeken.
Vond die BB chick in lichtblauwe bikini geweldig. Wat een poppetje ook nog, had dr naast het podium niet eens herkent.

in het verleden al een paar keer getwijfeld om eens aan een wedstrijd mee te doen maar uit eindelijk is het er nooit van gekomen (vond mezelf altijd te klein). Nu ben ik herstellende van een zware blessure en wil eigenlijk weer een goed doel hebben om te trainen en zat dus te denken om volgend jaar mee te doen aan de flex cup. Dit topic helpt in ieder geval enorm om gemotiveerd te raken daar voor.
Kunnen jullie misschien aangeven wat jullie arm/been/borst omvang zo ongeveer is? Dan kan ik eens een inschatting maken of ik een beetje op niveau zit![]()
Omvang zegt niks man, kijk naar de foto's en gewoon doen.