XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
heb echt veel klasse fysieken gezien! top jongens !!!!

kan btw niet slapen van de sugarrush :D

ik stond als enigste naakt in de KFC :(

haha ik sta met men shirt uit op de foto met een hamburger in de mac d.
Zeer netjes tymen !
K was al lang blij.dat ik de posedown mocht doen,en dus top 5 zat.

haha ik sta met men shirt uit op de foto met een hamburger in de mac d.
Zeer netjes tymen !
K was al lang blij.dat ik de posedown mocht doen,en dus top 5 zat.

hahaha baas!
thanx :D
posedown is gaaf ja! ik heb er ook erg van genoten :D
ik ga nu toch wel slapen denk ik :P

Oh was jij die jongen! t*ring kerel wat een fysiek! Super hoor! Volgende week mag jij knallen op de ironman.
Thanks jongen, nu heb ik nog een weekje tijd om harder te komen op men benen, meer vasculariteit en strepen. We gaan ook anders laden volgende week.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 06:38 ----------

Hier, heb ik zelf niet gepost of op het net gezet, heeft iemand uit de zaal gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=S3vNSNisxHE

Mooie prestaties heren!

Heb de prijsuitreiking niet afgewacht, vond de FlexCup zelf nogal tegenvallen. Je ziet echt heel weinig vanuit de zaal.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 06:54 ----------

Ik was wat teleurgesteld toen ik aankwam bij de inschrijving, welke klasse doe je mee vroegen ze, ik: c-klasse -90kg, doe je kleren eens even uit, kreeg ik als antwoord: dat kan niet, jij bent geen D, geen C, geen B maar A klasse jongen. Klinkt goed maar op dat moment stortte men wereld in, de dag waar ik zo naartoe had geleefd kon niet doorgaan, diegene die kwamen kijken speciaal voor me kregen niets te zien, tot ze na 30min terugkwamen om te vragen of ik guestpossing wou doen, dit kon de pijn enigszins verzachten, jongens jullie hebben er stuk voor stuk hard voor gewerkt, respect voor jullie allemaal.

Joh, was jij dat. Prachtig in verhouding en goede poses! Mag je trots op zijn, zeker niet teleurgesteld.

Gaan ze je nu ook helpen naar een andere wedstrijd toe?

super dag gehad. Vond het niveau over het algemeen best hoog!!! Ook de dbb leden stonden er erg goed bij moet ik zeggen. Vooral tymen!!!! Echt top man.
En killy, je stond er top bij maar imo echt geen top 6. Je was knijters droog en hard maar je mist toch echt massa. Volgend jaar beter!!!!

En Jelmer, je benen! :heart:

Zal straks nog ff de uitslagen zoeken.

Vond die BB chick in lichtblauwe bikini geweldig. Wat een poppetje ook nog, had dr naast het podium niet eens herkent.

Ik was wat teleurgesteld toen ik aankwam bij de inschrijving, welke klasse doe je mee vroegen ze, ik: c-klasse -90kg, doe je kleren eens even uit, kreeg ik als antwoord: dat kan niet, jij bent geen D, geen C, geen B maar A klasse jongen. Klinkt goed maar op dat moment stortte men wereld in, de dag waar ik zo naartoe had geleefd kon niet doorgaan, diegene die kwamen kijken speciaal voor me kregen niets te zien, tot ze na 30min terugkwamen om te vragen of ik guestpossing wou doen, dit kon de pijn enigszins verzachten, jongens jullie hebben er stuk voor stuk hard voor gewerkt, respect voor jullie allemaal.

Wat zijn je stats dan?

Thanks jongen, nu heb ik nog een weekje tijd om harder te komen op men benen, meer vasculariteit en strepen. We gaan ook anders laden volgende week.

Hier, heb ik zelf niet gepost of op het net gezet, heeft iemand uit de zaal gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=S3vNSNisxHE

Mooi fysiek maar apart verhaal, ik vond de -90 en overall winnaar er toch nog wel wat beter bijstaan, evenals de top 3 in de classic BB, is mijn mening althans

Kvind spijtig vr u makker en snap het niet echt want er waren er nog bij zoals overall winaar enzo had het close geweest mocht je meedoen dus.. Maarja hup weekje doorzetten en knallen vriend endan samen ;)

Mooie foto's jongens,
voel me weer helemaal gemotiveerd nu :D, volgend jaar draai ik mee.

Hey man, vond het best lullig eigenlijk voor je. Het maakt niet uit hoe goed je bent je moet beginnen met een C-wedstrijd om je verder te plaatsen voor een A wedstrijd. Zo was het vroeger altijd. Je zag dan vaak iemand die daarna ook meteen de Holland won, maar je moet je wel plaatsen.

Nu hebben ze je direct een A-status gegeven om de andere te beschermen, maar ik vind het raar. Je bent gewoon een beginner die er beter uitziet dan de rest ;)

En Jelmer, je benen! :heart:

Zal straks nog ff de uitslagen zoeken.

Vond die BB chick in lichtblauwe bikini geweldig. Wat een poppetje ook nog, had dr naast het podium niet eens herkent.

dat is evelien (miss miami op een paar andere boards). Zag er zeker top uit!!!

in het verleden al een paar keer getwijfeld om eens aan een wedstrijd mee te doen maar uit eindelijk is het er nooit van gekomen (vond mezelf altijd te klein). Nu ben ik herstellende van een zware blessure en wil eigenlijk weer een goed doel hebben om te trainen en zat dus te denken om volgend jaar mee te doen aan de flex cup. Dit topic helpt in ieder geval enorm om gemotiveerd te raken daar voor.

Kunnen jullie misschien aangeven wat jullie arm/been/borst omvang zo ongeveer is? Dan kan ik eens een inschatting maken of ik een beetje op niveau zit :)

in het verleden al een paar keer getwijfeld om eens aan een wedstrijd mee te doen maar uit eindelijk is het er nooit van gekomen (vond mezelf altijd te klein). Nu ben ik herstellende van een zware blessure en wil eigenlijk weer een goed doel hebben om te trainen en zat dus te denken om volgend jaar mee te doen aan de flex cup. Dit topic helpt in ieder geval enorm om gemotiveerd te raken daar voor.

Kunnen jullie misschien aangeven wat jullie arm/been/borst omvang zo ongeveer is? Dan kan ik eens een inschatting maken of ik een beetje op niveau zit :)

Omvang zegt niks man, kijk naar de foto's en gewoon doen.

Omvang zegt niks man, kijk naar de foto's en gewoon doen.

Ik vond trouwens dat je er heel goed bij stond Killy, mist misschien wat massa op borst vooral maar echt knetterhard en mede hierdoor en je goede presentatie viel je echt op in de line-up, meer dan vreemd dat je niet in de call outs zat..

Terug
Naar boven