XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Inderdaad, dat was de top van de top. Super gewoon, een echt voorbeeld. Streefdoel om te halen. Daarjuist nog met men coach siggi gesproken. We gaan proberen om onder die 90kg wedstrijdgewicht te blijven. Hij zij me ook ik kom van een lange weg, vroeger overmatig veel melk gedronken dat ik een veel te dikke huid had, en dit heb ik op 6maanden moeten proberen wegwerken. Kan alleen maar beteren nu.
Wat noem jij overmatig veel?

Mathias 2e? Congratz bro! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.522
Was een mooie wedstrijd.

Inderdaad, dat was de top van de top. Super gewoon, een echt voorbeeld. Streefdoel om te halen. Daarjuist nog met men coach siggi gesproken. We gaan proberen om onder die 90kg wedstrijdgewicht te blijven. Hij zij me ook ik kom van een lange weg, vroeger overmatig veel melk gedronken dat ik een veel te dikke huid had, en dit heb ik op 6maanden moeten proberen wegwerken. Kan alleen maar beteren nu.

Wat noem jij overmatig veel?

Mathias 2e? Congratz bro! :)

zie je nou arnold.... Had ik toch weer gelijk :)

Coke is ook lekker, ook niet goed voor je :p

die Nathaniel heeft echt een nice fysiek! (REUS ook natuurlijk!)

Doe mij die middelste maar!

overigens is Reus echt een massamonster maar echt pleasing vind ik het niet, blijft een baas natuurlijk

die linker is echt nice, en lesley heeft volgens mij wel eens droger gestaan onstage?

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 11:11 ----------

die linker is idd erg mooi!

En lesley heeft wel eens droger op het podium gestaan toch?

Ik vraag me af, wat vonden jullie ervan dat de winnaar van zowel de B als de A classic bodybuilding dezelfde persoon was als de winnaar van zowel de B als de A men's physique?

Dan vraag ik mij in ieder geval af wat de eisen dan wel niet zijn, het kan toch niet zijn dat die gelijk aan elkaar zijn?

Eisen zijn ook niet het zelfde.
Maar de winnaar was gewoon een baas :P

• #4.532
1 dingetje wat ik jammer vond is dat mucleman niet mee mocht doen met de flex zou te goed zijn word uiteindelijk 4de en Johny pakt de overal en zelfs in de A klasse zijn klasse dus was hij dan wel C klasse nee hij was beter. Ik gun het die man van harte dat zeker.

1 dingetje wat ik jammer vond is dat mucleman niet mee mocht doen met de flex zou te goed zijn word uiteindelijk 4de en Johny pakt de overal en zelfs in de A klasse zijn klasse dus was hij dan wel C klasse nee hij was beter. Ik gun het die man van harte dat zeker.

Idd blijft een beetje raar. Als je nog geen wedstrijden gedraaid heb ben je D/C. En je kan niet op fysiek een klasse hoger komen zonder een wedstrijd gedraaid te hebben.
Mij is altijd verteld bodybuilding is een strijd tegen jezelf. Zorg ervoor dat je zo goed mogelijk op het podium staat. Omdat je niet weet wie je tegenstanders zijn. Als je pech heb besluit de nieuwe Arnold de zelfde wedstrijd als jou te doen en dan maakt je gewoon geen kans. Dus zorg ervoor dat je alles heb gedaan wat je kan doen.

Komt uiteindelijk die nieuwe Arnold de zelfde wedstrijd doen als jou. Mag hij niet meedoen ???

• #4.534
Inderdaad beetje dubbel heb veel mensen gesproken. En de meeste zijn het wel eens het klopt niet helemaal. Kijk dat die man alles wint super goed gedaan petje af. Het gaat mij en de rest meer om het idee dat iemand word geweigerd omdat zijn niveau te hoog zou zijn en die scoort uiteindelijk een 4de plek wat dus wil zeggen dat hij gerust mee had kunnen doen en dan had johny alsnog gewonnen. Dus is het een beetje vreemd maar nogmaals Johny heeft hard gewerkt en verdiend gewonnen hij was de beste

Doe mij die middelste maar!

overigens is Reus echt een massamonster maar echt pleasing vind ik het niet, blijft een baas natuurlijk

Je opent met een sterk punt :D

Maar kunnen we het woordje "pleasing" verbannen naar het gay en beachboy forum :(

• #4.536
Met Mathias Desmet.

IMG_0535.jpg

IMG_0569.jpg

Ik had jou trouwens hoger gezet dat 4 in de ironman, vond persoonlijk Mattias het mooiste fysiek hebben in die line up maar qua massa en spierdikte vond ik jou zelfs beter dan Johnny, je benen hadden scherper gemoeten idd..kan alleen maar verbeteren idd

De nummer 4 mist seperatie. En vocht begon enorm te lopen.
Nummer 5 en 4 moeten heel dichtbij elkaar hebben gelegen.

Ja inderdaad vriend, maar tegen de voorzitter van de bond kan je niet tegenin gaan, hij heeft het laatste woord. Heb er me toen bij neergelegd, stel je voor dat ik toen uit men dak ging had ik misch nu ook niet mogen meedoen, Johnny is de verdiende winnaar en Mattias stond ook super, veel respect voor die jongens. Men benen konden harder en droger daar geef ik de jury volledig gelijk in. Thanks maat.

Hier houd ik van; realisme, ipv jezelf te goed vinden. Jij komt er wel!

Terug
Naar boven