AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.482
Kaarten zijn nog te koop. De flex cup is de enige uitverkochte wedstrijd van het jaar.

ik had kaartjes bij julliete kunnen regelen

is ook genaaid kom er net achter dat de atleet die 1e werd in d-80 helemaal geen d was hij had de nk ook al mee gedraaid dit jaar. mooi me 1e plaats weggenomen vinden jullie daarvan?

Waarschijnlijk een andere bond.
Er stonden meer mensen die al wedstrijden hadden gedraaid. Ezravdb stond bijv tegen iemand die een paar weken daarvoor de NAC heeft gedaan. Zo stonden er wel meer. De organisatie kan daar niets aan doen. Het is aan de atleten zelf. Als zij het leuk vinden om aan een beginners wedstrijd mee te doen om bekers te winnen. Dan moeten ze dat helemaal zelf weten.

is ook genaaid kom er net achter dat de atleet die 1e werd in d-80 helemaal geen d was hij had de nk ook al mee gedraaid dit jaar. mooi me 1e plaats weggenomen vinden jullie daarvan?

Ja klopt die jongen stond op de ybf in de superbody. 5de plek volgens mij.

Waarschijnlijk een andere bond.
Er stonden meer mensen die al wedstrijden hadden gedraaid. Ezravdb stond bijv tegen iemand die een paar weken daarvoor de NAC heeft gedaan. Zo stonden er wel meer. De organisatie kan daar niets aan doen. Het is aan de atleten zelf. Als zij het leuk vinden om aan een beginners wedstrijd mee te doen om bekers te winnen. Dan moeten ze dat helemaal zelf weten.

ja das waar wel beetje lullig dan zie ik mezelf eerder als 1e zonder ervaring niks mja jammer dat die dingen gebeuren

Suf zeg.

Moet je zelf toch ook niet willen. Wat kan je niet snappen aan het woord beginnerswedstrijd? :rolleyes:

Als hij hetzelfde jaar een andere wedstrijd voor de flexcup doet is het toch eingelijk nog steeds een beginner, snap je frustratie daarom niet. Alsof die er anders uit had gezien als hij de wedstrijd voor de flex niet had meegedaan?

Als hij hetzelfde jaar een andere wedstrijd voor de flexcup doet is het toch eingelijk nog steeds een beginner, snap je frustratie daarom niet. Alsof die er anders uit had gezien als hij de wedstrijd voor de flex niet had meegedaan?

gaat toch om de ervaring of zie ik dat verkeerd. beginner is iemand die voior het eerst podium op gaat.

• #4.493
Mensen de C klasse is gewoon C klasse niks beginners aan de D klasse is voor de beginner. Ook hier stonden C waardige atleten maar dat terzijde als je C klasse doet hoeft het niet per se je eerste wedstrijd te zijn je kan ook eerder de C klasse gedaan hebben en buiten de top 5 zijn gevallen dit kan 3x dan word je automatische B atleet. En inderdaad resultaten behaald bij een andere bond tellen niet mee je begint dan weer opnieuw. Al ben je overall winnaar van de flex cup C klasse dan kun je bij de Nac de Holland weer in de C klasse doen je resultaat van de IFBB is daar niet bekend. De vraag is eerder of je dit zelf zou moeten willen je wilt jezelf altijd meten met de besten in je klasse en niet lager draaien om maar prijzen te kunnen winnen.

die gorillafoto van jelmer blijft gewoon zo ****ing geniaal

Die James is net een kleine flex wheeler

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 12:48 ----------

Die James is net een kleine flex lewis

Die James is net een kleine flex wheeler

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 12:48 ----------

Die James is net een kleine flex lewis

flex lewis is al klein, haha, maar dankje, als ik ooit zou kunnen bereiken wat die heeft...mn droom gewoon

Waarom heb jij niet meegedaan dan ?

• #4.498
Jongens morgen ook weer een grote wedstrijd ik ben er zeker. Word top met mooi verassingen !!

Terug
Naar boven