- Waardering
- 431
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Thx!
prijzen had ik idd op de flyer gezien op de site vd IFBB, maar stond geen voorverkooppunt oid bij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaarten zijn nog te koop. De flex cup is de enige uitverkochte wedstrijd van het jaar.
is ook genaaid kom er net achter dat de atleet die 1e werd in d-80 helemaal geen d was hij had de nk ook al mee gedraaid dit jaar. mooi me 1e plaats weggenomen vinden jullie daarvan?
Waarschijnlijk een andere bond.
Er stonden meer mensen die al wedstrijden hadden gedraaid. Ezravdb stond bijv tegen iemand die een paar weken daarvoor de NAC heeft gedaan. Zo stonden er wel meer. De organisatie kan daar niets aan doen. Het is aan de atleten zelf. Als zij het leuk vinden om aan een beginners wedstrijd mee te doen om bekers te winnen. Dan moeten ze dat helemaal zelf weten.
Ja klopt die jongen stond op de ybf in de superbody. 5de plek volgens mij.
Als hij hetzelfde jaar een andere wedstrijd voor de flexcup doet is het toch eingelijk nog steeds een beginner, snap je frustratie daarom niet. Alsof die er anders uit had gezien als hij de wedstrijd voor de flex niet had meegedaan?
Die James is net een kleine flex wheeler
---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 12:48 ----------
Die James is net een kleine flex lewis
Als hij hetzelfde jaar een andere wedstrijd voor de flexcup doet is het toch eingelijk nog steeds een beginner, snap je frustratie daarom niet. Alsof die er anders uit had gezien als hij de wedstrijd voor de flex niet had meegedaan?