Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
is ook genaaid kom er net achter dat de atleet die 1e werd in d-80 helemaal geen d was hij had de nk ook al mee gedraaid dit jaar. mooi me 1e plaats weggenomen vinden jullie daarvan?

ik vond hem zowiezo al geen D klasse met zijn fysiek, maar dat wist je al ;)

Waarschijnlijk een andere bond.
Er stonden meer mensen die al wedstrijden hadden gedraaid. Ezravdb stond bijv tegen iemand die een paar weken daarvoor de NAC heeft gedaan. Zo stonden er wel meer. De organisatie kan daar niets aan doen. Het is aan de atleten zelf. Als zij het leuk vinden om aan een beginners wedstrijd mee te doen om bekers te winnen. Dan moeten ze dat helemaal zelf weten.

Klopt bij mij de nr.2 had ook al meerdere wedstrijden bij de YBF gedaan, nr. 1 ook, maar dat is in de C gewoon. Alleen de nr.1 moet verplicht een level hoger.

Nac is nederlandse arnold classic of?

Voor morgen voor de jongens.
Spreek me aan als je er eentje wil :P Ik ben die dikke jongen met en baard :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verdomme Robert.... niet leuk, zeker niet leuk :mad:
Jammer dat ik verplichtingen heb, anders had ik er zeker bij willen zijn :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik was wat teleurgesteld toen ik aankwam bij de inschrijving, welke klasse doe je mee vroegen ze, ik: c-klasse -90kg, doe je kleren eens even uit, kreeg ik als antwoord: dat kan niet, jij bent geen D, geen C, geen B maar A klasse jongen. Klinkt goed maar op dat moment stortte men wereld in, de dag waar ik zo naartoe had geleefd kon niet doorgaan, diegene die kwamen kijken speciaal voor me kregen niets te zien, tot ze na 30min terugkwamen om te vragen of ik guestpossing wou doen, dit kon de pijn enigszins verzachten, jongens jullie hebben er stuk voor stuk hard voor gewerkt, respect voor jullie allemaal.

Toch apart dat je niet mee mag doen met de flexcup en vervolgens een week later 3 plaatsen achter de flex overall winnaar eindigt :rolleyes:

Doet niets af aan je fysiek overigens, respect want de line up bij de ironman was indrukwekkend!maar vreemde beslissing van de flexjury..

Toch apart dat je niet mee mag doen met de flexcup en vervolgens een week later 3 plaatsen achter de flex overall winnaar eindigt :rolleyes:

Doet niets af aan je fysiek overigens, respect want de line up bij de ironman was indrukwekkend!maar vreemde beslissing van de flexjury..

Ja inderdaad vriend, maar tegen de voorzitter van de bond kan je niet tegenin gaan, hij heeft het laatste woord. Heb er me toen bij neergelegd, stel je voor dat ik toen uit men dak ging had ik misch nu ook niet mogen meedoen, Johnny is de verdiende winnaar en Mattias stond ook super, veel respect voor die jongens. Men benen konden harder en droger daar geef ik de jury volledig gelijk in. Thanks maat.

;)
Ja inderdaad vriend, maar tegen de voorzitter van de bond kan je niet tegenin gaan, hij heeft het laatste woord. Heb er me toen bij neergelegd, stel je voor dat ik toen uit men dak ging had ik misch nu ook niet mogen meedoen, Johnny is de verdiende winnaar en Mattias stond ook super, veel respect voor die jongens. Men benen konden harder en droger daar geef ik de jury volledig gelijk in. Thanks maat.

Blijft jurysport he en 2 keer pieken in een week tijd kan geen voordeel voor je geweest zijn..

Heb he de A -90 gezien vandaag?maatje van me stond daarin maar man man wat een fysieken stonden daartussen :eek:

;)

Blijft jurysport he en 2 keer pieken in een week tijd kan geen voordeel voor je geweest zijn..

Heb he de A -90 gezien vandaag?maatje van me stond daarin maar man man wat een fysieken stonden daartussen :eek:

Inderdaad, dat was de top van de top. Super gewoon, een echt voorbeeld. Streefdoel om te halen. Daarjuist nog met men coach siggi gesproken. We gaan proberen om onder die 90kg wedstrijdgewicht te blijven. Hij zij me ook ik kom van een lange weg, vroeger overmatig veel melk gedronken dat ik een veel te dikke huid had, en dit heb ik op 6maanden moeten proberen wegwerken. Kan alleen maar beteren nu.

Inderdaad, dat was de top van de top. Super gewoon, een echt voorbeeld. Streefdoel om te halen. Daarjuist nog met men coach siggi gesproken. We gaan proberen om onder die 90kg wedstrijdgewicht te blijven. Hij zij me ook ik kom van een lange weg, vroeger overmatig veel melk gedronken dat ik een veel te dikke huid had, en dit heb ik op 6maanden moeten proberen wegwerken. Kan alleen maar beteren nu.

Ik had jou trouwens hoger gezet dat 4 in de ironman, vond persoonlijk Mattias het mooiste fysiek hebben in die line up maar qua massa en spierdikte vond ik jou zelfs beter dan Johnny, je benen hadden scherper gemoeten idd..kan alleen maar verbeteren idd

Ik had jou trouwens hoger gezet dat 4 in de ironman, vond persoonlijk Mattias het mooiste fysiek hebben in die line up maar qua massa en spierdikte vond ik jou zelfs beter dan Johnny, je benen hadden scherper gemoeten idd..kan alleen maar verbeteren idd

Dit idd hij ,mocht nog wat scherper,maar t*ring wat een massa man op zon frame! nogmaals een topper om met jullie in de lineup te hebben gestaan!
2013 bouwen en daarna weer is een wedstrijd pakken.

Zijn er ook pics van vandaag, ben wel benieuwd naar.

Terug
Naar boven