AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Iedere top atleet heeft zo zijn eigen manier. Vaak staat het ook nog eens averechts tegenover alle hedendaagse onderzoeken. Ik heb een poosje bij Paul lans gewoond en drinkt idd veel cola. Waarom hij dat deed.. Omdat hij het kon maken :P Verstandig? Ik zeg nee, zolang je het niet overdrijft
en zo is het bij elke sport - iedere coach heeft z'n eigen inzicht, kickboksers bijv. ga eens naar enkele verschillende clubs en je ziet een totaal andere manier van trainen:rolleyes: zoals het gezegde luidt er zijn meerdere wegen naar Rome

• Topic Starter Topic Starter
Naar mijn mening ben je overgemotiveerd en dat gaat tegen je werken...je zegt u al zin in zoetigheid te hebben en staat op 13 procent. Dan staat je nog heel wat te wachten! Je wilt niet weten wat je straks allemaals voelt. En wat was nu het antwoord van Marvin over cola light en light dranken in t algemeen? Dat degene die dat niet deden er beter bij stonden; hahaha. Misschien ken je Paul Lans wel....Google maar, zoop liters cola light als ik me niet vergis in z'n voorbereiding, niemand kwam harder dan hem. Waarom? Omdat het geen reet uitmaakt!

Ik ben zeker goed gemotiveerd om het te gaan doen.Ik blijf toch bij Marvin dat Paul lans dat deed dat kan.En de voorbereiding komt goed ik kijk er al heel zwaar tegenaan zodat ik geen rare verassingen krijg.En heb 24uur begeleiding als ik wil.En stap voor stap word mij ook alles uitgelegd dus ik heb er gewoon de volste vertrouwen in dat het goedkomt want er zijn er genoeg voor mij die het deden.

Zo is het maar net ;)

Het is alleen; welke weg neem je... Neem je de hevelachtige weg, hobbelige weg, omweg of rechtsteekse vlakke weg :)

Dat klopt er zijn meerdere wegen.Is altijd even zoeken welke het beste bij je past

Marvin weet echt wel hoe het moet hoor. Die jongen heeft superveel ervaring en is een van Nederlands beste atleten.

gaat hij nog wedstrijd doen dan?

Had echt mooie shape altijd

Hij gaat meedoen aan de Arnold in Amerika in maart.Kans bestaat dat ik meega om te kijken en de Arnold expo uiteraard.Jonathan later doet ook mee aan die wedstrijd

Moet je je daar voor kwalificeren? Hij heeft toch al in geen tijden een wedstrijd gedaan?

kan je met de flex cup niet kwalificeren voor de Arnold dan???

Lijkt me zaak dat je eerst de JBC wint.

Ik zet mn centen op Reus.

Reus gaat het zeker goed doen inderdaad.Wel balen dat de Arnold Classic op eigen kosten is.Vind ik niet logische aangezien EK,WK wel betaald worden (de reis en verblijf dan)

Ik zet me centen op Koert Vogel, maar je weet nooit wat er uit het buitenland komt opdagen

Doet Koert mee dan, long time no hear.
Gast heeft een bruut fysiek.

Terug
Naar boven