MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Nou dan zal ik maar snel mn mond dicht houden.. wist niet dat je boos werd...

Ik word niet boos ook al heb ik zin in iets zoets al drie dagen.Ik word alleen bloed nerveus van mensen die alles beter weten dan de rest.Maar zelf nog nooit een voorbereiding hebben gedaan dus ook totaal niet weten waar het over gaat.Ik spreek over mijn voorbereiding en daar is geen plaats voor cola light en die shit allemaal.Dat een ander dat doet fijn voor die ander.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 14:50 ----------

Kevin hij wilt mensen met wedstrijd ervaring die reageren!

Sssstttt wat weet jij daar nou van :p

Killy brengt er wat humor in.:D
Ben je 9 september ook in veldhoven ?

Nou je spiegelt jou overtuiging af naar andere. Ik kan mij vergissen maar volgens mij zien hier ook jongens die wedstrijden doen? zoals Daan?

ligt echt niet alleen aan cola light;)

Nee dat klopt er speelt gelukkig meer mee.Elke dag 30min cardio behalve op benendag.Dan uiteindelijk 2x per dag cardio zwaar trainen streng dieeten dus geen junkdagen geen zoetstof of wat dan ook.;)

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 14:54 ----------

Nou je spiegelt jou overtuiging af naar andere. Ik kan mij vergissen maar volgens mij zien hier ook jongens die wedstrijden doen? zoals Daan?

Ja klopt zal er op letten dat het niet overkomt alsof ik andere wil overtuigen want dat wil ik niet.Ieder moet zijn ding doen en daar heb ik respect voor hoe ze het ook doen.Ieder zijn of haar manier.:D

elke dag cardio?
Nu al?
Damn bro

Kevin heeft gelijk!

Mensen zeggen wel eens dat ik kwa fysiek op hem lijk

uploadfromtaptalk1346677063714.jpg

elke dag cardio?
Nu al?
Damn bro

Ja elke dag behalve zaterdag dan train ik benen.Ik heb thuis ook een fiets staan zodat op zondag ik thuis kan cardioen.En verder gewoon zwaar trainen.Dit doen we nu heel september en dan komt het op 2x per dag cardio en word denk ik weet niet zeker alles vis.Ik moet half november klaar zijn gewoon helemaal af.Heb het voor mezelf moeilijk gemaakt door shoots aan te nemen en in te plannen voor de contest

ligt echt niet alleen aan cola light;)
+1

ook wat het z'n dieet betreft, je kan gerust verder kijken dan alleen rijst/kip..snap wel dat het mentaal een beter gevoel geeft omdat je bijwijze van super clean en hardcore bezig bent.

heb zelf ondervonden dat je gerust 'lekker/gevarieerd' kan eten tijdens een prep (fruit/whey/rozijnen/zoete aardappelen etc.), alleen de laatste paar weken zijn imo van cruciaal belang waar je dan ook geen gekke dingen wilt gaan doen wat voeding betreft. je kan vrijwel 'alles' eten zolang het in je macros past het is nou niet zo dat je veel verschil van gaat merken. zelfs enkel junkfood kan je probleemloos eten op refeed/high carb dagen bij wijze van.

maar ik snap volledig dat je je coach 'blind' volgt, hij heeft zich al bewezen wat mensen in conditie brengen betreft incl. zichzelf! en clean food all the way voelt zoals ik zei mentaal beter aan zowiezo tijdens een prep.

ik support je aanpak en dedicatie zowiezo!

+1

ook wat het z'n dieet betreft, je kan gerust verder kijken dan alleen rijst/kip..snap wel dat het mentaal een beter gevoel geeft omdat je bijwijze van super clean en hardcore bezig bent.

heb zelf ondervonden dat je gerust 'lekker/gevarieerd' kan eten tijdens een prep (fruit/whey/rozijnen/zoete aardappelen etc.), alleen de laatste paar weken zijn imo van cruciaal belang waar je dan ook geen gekke dingen wilt gaan doen wat voeding betreft. je kan vrijwel 'alles' eten zolang het in je macros past het is nou niet zo dat je veel verschil van gaat merken. zelfs enkel junkfood kan je probleemloos eten op refeed/high carb dagen bij wijze van.

maar ik snap volledig dat je je coach 'blind' volgt, hij heeft zich al bewezen wat mensen in conditie brengen betreft incl. zichzelf! en clean food all the way voelt zoals ik zei mentaal beter aan zowiezo tijdens een prep.

ik support je aanpak en dedicatie zowiezo!

Dank je man eindelijk iemand die mij begrijpt.Ik denk precies als jij.En ook wat betreft passen in de macro's maar zoals je zelf al zegt ik volg mijn coach blind die weet wat die doet.En jij hebt je voor de DBB contest mooi droog gezet.

Dank je man eindelijk iemand die mij begrijpt.Ik denk precies als jij.En ook wat betreft passen in de macro's maar zoals je zelf al zegt ik volg mijn coach blind die weet wat die doet.En jij hebt je voor de DBB contest mooi droog gezet.

Ik hoop voor je dat je dat dieet volhoud. Je zit nog te hoog in vp én nu al diehard droge rijstmaaltijdjes met vis om de twee uur. Hoop dat je coach weet wat die doet.

Ik hou het vol dat moet gewoon.Ik heb nu maar 1 doel en dat is 2 december knallen on stage.De rest boeit me niet gewoon doorzetten.Het is niet makkelijk maar zeker niet onmogelijk.We zijn met een paar man die hetzelfde doen dus we helpen elkaar.En pushen elkaar

Ik word niet boos ook al heb ik zin in iets zoets al drie dagen.Ik word alleen bloed nerveus van mensen die alles beter weten dan de rest.Maar zelf nog nooit een voorbereiding hebben gedaan dus ook totaal niet weten waar het over gaat.Ik spreek over mijn voorbereiding en daar is geen plaats voor cola light en die shit allemaal.Dat een ander dat doet fijn voor die ander.
Als je mij bedoeld, ik weet het niet beter. Ik stel alleen (lastige) vragen en vraag wat onderbouwing omdat ik zelf niets van wedstrijd prep ken :)

mocht ik zelf een coach hebben die mij naar een wedstrijd toe begeleid zal ik hem ook blind volgen misschien met enkele kleine aanpassingen maar het is ja niet zomaar een cut voor de zomer, je wilt alles eruit halen wat erin zit samen met iemand die er ervaring mee heeft. een coach is imo ook de persoon/vriend die alle richtlijnen voor je klaarmaakt zodat je jezelf nergens druk om hoef te maken tijdens de gehele prep, alleen te volgen en kijken hoe je waar op reageerd.

dankjewel, was zelf ook erg tevreden met de resultaten!

Als je mij bedoeld, ik weet het niet beter. Ik stel alleen (lastige) vragen en vraag wat onderbouwing omdat ik zelf niets van wedstrijd prep ken :)

Ownee jou bedoel ik niet.Ik mag je zelfs vragen stellen kan altijd ik ben nooit te beroerd om antwoord te geven.En wat ik vertel is of uit eigen ervaring of die van mijn coach.

Ik hou het vol dat moet gewoon.Ik heb nu maar 1 doel en dat is 2 december knallen on stage.De rest boeit me niet gewoon doorzetten.Het is niet makkelijk maar zeker niet onmogelijk.We zijn met een paar man die hetzelfde doen dus we helpen elkaar.En pushen elkaar
zit je momenteel wel al op onderhoud?

heb je geen log trouwens?

Naar mijn mening ben je overgemotiveerd en dat gaat tegen je werken...je zegt u al zin in zoetigheid te hebben en staat op 13 procent. Dan staat je nog heel wat te wachten! Je wilt niet weten wat je straks allemaals voelt. En wat was nu het antwoord van Marvin over cola light en light dranken in t algemeen? Dat degene die dat niet deden er beter bij stonden; hahaha. Misschien ken je Paul Lans wel....Google maar, zoop liters cola light als ik me niet vergis in z'n voorbereiding, niemand kwam harder dan hem. Waarom? Omdat het geen reet uitmaakt!

Iedere top atleet heeft zo zijn eigen manier. Vaak staat het ook nog eens averechts tegenover alle hedendaagse onderzoeken. Ik heb een poosje bij Paul lans gewoond en drinkt idd veel cola. Waarom hij dat deed.. Omdat hij het kon maken :P Verstandig? Ik zeg nee, zolang je het niet overdrijft

Terug
Naar boven