AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Aspartaam is niet echt een stofje voor in de cut.Dat spul is nergens goed voor.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 10:05 ----------

Waarom doe je het niet gelijk goed en hou je de zoetstofjes en sausjes buiten , je zit toch in de vorbereiding?
Daarna kan je eten wat je wilt.

btw zit die ''zoetsofjes'' niet vol met spartaam of iets dergelijks?

Ik heb zoiezo geen zoetstof of sausjes is inderdaad leuk voor off season

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 10:09 ----------

Stevia mag toch? Of sla ik hier de bal compleet mis??

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/stevia/stevita/flavored-liquid-stevia/

[Link niet meer beschikbaar]

Nee je slaat niet compleet mis.Het probleem is dat mensen een cut vergelijke met contest prepp.Terwijl ik heb vanaf 01-09-2012 tot en met 03-12-2012 geen junkdag niks van suikers geen ongezonde vetten en koolhydraten worden steeds beperkter en geen sausjes.Terwijl in de cut mensen het anders doen met junkdagen en dergelijke.En dit is mijn eerste prepp dus willen we precies weten wat werkt en wat niet.Dus vandaar dat we niks proberen wat betreft stevia of iets dergelijks maar echt een streng dieet

Ik zou op jouw bf ook alvast zoutloos beginnen te eten.

Dat doen we nog niet zoutloos gaan.

contest prep is indd wel iets anders dan beetje cutten voor de zomer;)

Ik zou gewoon pindasaus bij de rijst nemen, lekker man:P

Ben benieuwt hoeveel forumleden en hoeveel man er uit eindelijk meedoen.Want er zijn er al uitgevallen wie of wat weet ik niet.Wel slap de echt voorbereiding is pas begonnen.En voor de meeste word het over een week of 6 pas echt zwaar.

Wat een onzin wordt er allemaal verteld; in zoetstof zitten 0 kcal, Daarom juist! Zelfde als je cola light drinkt. Het is zo onzinnig alles droog zou moeten zijn! Maakt het alleen maar onnodig moeilijk.
En wat betreft zout; dit is juist zeer belangrijk voor een sporter en speelt pas de laatste paar dagen een rol!

wat een onzin wordt er allemaal verteld; in zoetstof zitten 0 kcal, daarom juist! Zelfde als je cola light drinkt. Het is zo onzinnig alles droog zou moeten zijn! Maakt het alleen maar onnodig moeilijk.
En wat betreft zout; dit is juist zeer belangrijk voor een sporter en speelt pas de laatste paar dagen een rol!

+1

cola light in voorbereiding kan toch echt niet

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 14:30 ----------

En inderdaad zoutloos laatste paar dagen helemaal mee eens

cola light in voorbereiding kan toch echt niet

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 14:30 ----------

En inderdaad zoutloos laatste paar dagen helemaal mee eens

Kerel ga alsjeblieft nooit iemand begeleiden want je hebt er echt totaal geen verstand van. Ben zo benieuwd na je shape op de flex cup. Je bent nog te zielig om eerst natural te trainen en ga je dus meteen een heel jaar ON voor een wedstrijdje.

inbe4 groter dan Pleister :D

Denk na cola light in voorbereiding is onnodig.Gewoon wat koffie en thee zonder suiker wil je smaak die je maar wat citroensap in je water.Wat draagt cola light bij aan je prepp ?Zit er iets in wat je nodig hebt ?.Altijd de makkelijkste weg zoeken lijkt het wel.Gewoon doorzetten

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 14:38 ----------

Kerel ga alsjeblieft nooit iemand begeleiden want je hebt er echt totaal geen verstand van. Ben zo benieuwd na je shape op de flex cup. Je bent nog te zielig om eerst natural te trainen en ga je dus meteen een heel jaar ON voor een wedstrijdje.

Nee jij zal wel al heel wat gewonnen hebben.Ik heb denk ik toch zeker al 4 jaar getraind ben er alleen 2 jaar uit geweest.En hoe ik mijn wedstrijd maakt niet uit gaat om het eind resultaat.En ik ben echt niet de enige die een heel jaar on is voor een contest.En naturel een wedstrijd draaien zie ik niet zitten nee.Lekker tussen de magere latjes gaan staan.

Kom aub met onderbouwing voor je uitspraken.. want dit gaat nergens over.

Onderbouwing is toch niet zo heel moeilijk wel ?.Zou het leuker vinden als gewoon mensen die meedoen aan de wedstrijd of die ooit een wedstrijd gedaan hebben antwoord zouden geven.Want aan de rest heb ik niet veel.Ik doe wat ik moet doen wat een ander doet i don't know i don't care.

Nou dan zal ik maar snel mn mond dicht houden.. wist niet dat je boos werd...

Hier heb je je onderbouwing voor cola light van mijn coach.Misschien dat het dan wat duidelijker.Nou volgens Marvin sommige jongens doen het wel Marvin en zijn jongens niet daarom zijn die uiteindelijk altijd in top shape.

ligt echt niet alleen aan cola light;)

Terug
Naar boven