MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Er moet nog een flink pak vet af maar dan heb je ook wat ;)

Ja je moet er hard aan gaan trekken in 12 weken, daarom snap ik die hoeveelheden eten ook echt niet eigenlijk!

Ik heb het eigenlijk ook niet gevraagd waarom ik nog zoveel moet eten.Ik had een stuk minder verwacht.

11% = chubby?

Heb vet op de buik rug is redelijk droog en strepen op de benen zijn er ook al.Vet is goed gemeten ben ik niet bang voor.Puls het feit dat ik best veel vocht vasthoud.En chubby is behoorlijk overdreven was echt niet de gene met het hoogste vp.Maar ook niet degene met het laagste vp.Komt helemaal goed ik kom in top shape op de contest

Ben wel benieuwd wat mijn vp% nu is maar dat zie ik volgende week wel.
Effe kijken of er nog iets aan het eten veranderd wordt. Ik zit nu nog op ongeveer 3000 kcal (wat ik nog best veel vind) maarja mijn vp% daalt nog gewoon dus we zullen wel zien.
Het was een leerzame dag vandaag. Maar ik heb weinig mensen van dit forum gezien/herkend.

Heb vet op de buik rug is redelijk droog en strepen op de benen zijn er ook al.Vet is goed gemeten ben ik niet bang voor.Puls het feit dat ik best veel vocht vasthoud.En chubby is behoorlijk overdreven was echt niet de gene met het hoogste vp.Maar ook niet degene met het laagste vp.Komt helemaal goed ik kom in top shape op de contest

Chubby is dan ook het verkeerde woord denk ik, vet op de buik same here vooral rond middel en voorkant. Ben benieuwd wat er zaterdag bij mij op de meting uitkomt maar verwacht lager te staan dan vorige keer omdat alles droger word en er meer definitie komt, zou super zijn als ik vooral men benen kurkdroog krijg

Stond ik zaterdag bij muscletotaal... was een week te vroeg :P

Kon helaas zondag niet, hoop dat er nog een poseerles komt anders sta ik in december als een debiel op dat podium.

Stond ik zaterdag bij muscletotaal... was een week te vroeg :P

Kon helaas zondag niet, hoop dat er nog een poseerles komt anders sta ik in december als een debiel op dat podium.

Ik hoop dat je dan niet als een debiel je voorbereiding op 1 week te vroeg plant :roflol:

En hoe zag jesse2010 eruit?

Zijn er nog fotos gemaakt?

ik ben ook van de partij :-)

Deze...

2mg1jig.jpg

Lekker droog :)

hij kan gewoon niet meer lachen, geen energie:D

hahaha klopt helemaal, hier lach ik nog het hardst vd hele dag...echt wat was ik gesloopt en ziek.

Jesse je lijkt wel heeel veeel op die vent van the king of queens, the black dude.

pak je prep hetzelfde aan?

Terug
Naar boven